Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I IMPLANTÓW DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH DLA SPSZOZ „ZDROJE” W PAKIETACH”

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" ogłasza przetarg

  • Adres: 70-780 Szczecin, ul. Mączna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 918 806 260 , fax. 918 806 203
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
    ul. Mączna 4
    70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 918 806 260, fax. 918 806 203
    REGON: 29141100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I IMPLANTÓW DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH DLA SPSZOZ „ZDROJE” W PAKIETACH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I IMPLANTÓW DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH DLA SPSZOZ „ZDROJE” W PAKIETACH” 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 14 części zwanych pakietami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danym pakiecie l.. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Ultrasonograf; 2. Nr 2 Łóżko porodowe; 3. Nr 3 Holter EKG 3-kanałowy; 4. Nr 4 Holter EKG 12-kanałowy; 5. Nr 5 Holter ciśnieniowy; 6. Nr 6 Wózek do przewożenia pacjenta; 7. Nr 7 Wózek transportowy; 8. Nr 8 Fotel transportowy; 9. Nr 9 Wózek do przewożenia chorych; 10. Nr 10 Rejestrator do pomiaru impedancji i pH; 11. Nr 11 System stabilizacji kręgosłupa śrubami transpedikularnymi; 12. Nr 12 Wkręty i płytki do drobnych zabiegów ortopedycznych; 13. Nr 13 Wózek oddziałowy wielofunkcyjny; 14. Nr 14 Respirator;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 3SIWZ;SIWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; 6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 6zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 7. 8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1pkt 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach