Przetargi.pl
"Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej"

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Prószkowska 76
    45-758 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
    REGON: 00000173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.po.opole.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisach technicznych przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki do SIWZ z podziałem na 6 części: Część nr 1 Dostawa komputera przenośnego dla Kancelarii Kanclerz Politechniki Opolskiej – 2 szt. – załącznik nr 1a do SIWZ; Część nr 2 Dostawa komputera przenośnego dla Działu Kadr Politechniki Opolskiej - 1 szt. – załącznik nr 1b do SIWZ. Część nr 3 Dostawa komputera przenośnego dla Kancelarii Rektora Politechniki Opolskiej – 3 szt. – załącznik nr 1c do SIWZ; Część nr 4 Dostawa komputera przenośnego dla Sekcji Zamówień Publicznych Politechniki Opolskiej - 3 szt. – załącznik nr 1d do SIWZ. Część nr 5 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej - 1 szt. – załącznik nr 1e do SIWZ. Część nr 6 Dostawa komputera przenośnego dla Kwestury Politechniki Opolskiej – 3 szt. – załącznik nr 1f do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, wyposażenia oraz wskazanie oferowanych funkcjonalności, spełniających wymagania Zamawiającego określone w SIWZ wg załączników (dla części nr 1 załącznik nr 1a do SIWZ, dla części nr 2 – załącznik nr 1b do SIWZ, dla części nr 3 – załącznik nr 1c do SIWZ, dla części nr 4 – załącznik nr 1d do SIWZ, dla części nr 5 – załącznik nr 1e do SIWZ, ), 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-2 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3; 4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach