Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu sieciowego i części komputerowych oraz pakietów serwisowych dla urządzeń sieciowych, macierzy dyskowej oraz modułu dyskowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych - III części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu sieciowego i części komputerowych oraz pakietów serwisowych dla urządzeń sieciowych, macierzy dyskowej oraz modułu dyskowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych - III części: Część I - dostawa pakietu serwisowego urządzeń sieciowych Część II - dostawa pakietu serwisowego macierzy dyskowej oraz modułu dyskowego Część III - dostawa sprzętu sieciowego, części komputerowych oraz pakietu serwisowego urządzeń sieciowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 482100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach: Część I - 550,00 zł Część II - 360,00 zł Część III - 1 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i pełnomocnictwach wyszczególnionych w pkt V SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem) - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, osobno do każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a)ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela -lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. 3) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- AG.271/23/15
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa systemu, składającego się ze sprzętu i oprogramowania, uruchomienie (wdrożenie) systemu wraz z optymalizacją istniejącej infrastruktury oraz wsparcie techniczne (powdrożeniowe) dla systemu i nowo zbudowanej infrastruktury - dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Termalnej 1
Dodano: 2015-11-27 - przetarg nieograniczony na dostawę i wdrożenie fabrycznie nowego modułu zarządzania DNS do systemu autoryzacji dostępu do sieci komputerowej Scan IT nacView v0.9 pracującego w Politechnice Poznańskiej wraz ze wsparciem technicznym
Dodano: 2015-07-23 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa systemu autoryzacji użytkowników do uczelnianej sieci Politechniki Poznańskiej (NAC PP) wraz z wdrożeniem
Dodano: 2013-05-21 - Zakup oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Chodzieży
Dodano: 2010-09-22