Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-DW-90/12

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Dozoru Technicznego, znak sprawy: ZP-DW-90/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został opisany w wzorze umowy (odpowiednio dla części) i w Specyfikacji Technicznej Sprzętu Informatycznego (odpowiednio dla części) stanowiących załączniki do SIWZ: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Urzędu Dozoru Technicznego, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Sprzętu Informatycznego stanowiącą załącznik nr 6a i 6b do SIWZ. 2. Podane w załączniku nr 6a i 6b do SIWZ parametry należy traktować jako minimalne, wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie nazwy producenta, modelu (typu urządzenia) oraz zestawienia parametrów technicznych oferowanych urządzeń w zakresie parametrów co najmniej równym z zestawieniem parametrów wymaganych w załączniku nr 6a i 6b do SIWZ. Z zestawienia musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje, czy jest to produkt dokładnie spełniający wymagania zamówienia, czy produkt o lepszych parametrach. Oferowane parametry Wykonawca uzupełnia w przeznaczonych do tego polach w załączniku nr 6a i 6b do SIWZ - Specyfikacji Technicznej Sprzętu Informatycznego. UWAGA: W przypadku pozostawienia pustego pola w załączniku nr 6a i 6b do SIWZ (nie dotyczy kolumny PRODUCENT oraz MODEL) przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje asortyment zgodny z parametrami z kolumny: Opis wymagań, tj. o parametrach nie gorszych niż minimalne. 4. Oferowany sprzęt musi w całości pochodzić z seryjnej produkcji, musi być fabrycznie nowy, nieużywany i przetestowany. 5. Oprogramowanie musi być wyrobem licencjonowanym, co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu. Przy realizacji dostawy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentu licencyjnego wraz z nośnikiem. Do każdego urządzenia powinny być dołączone nośniki z oprogramowaniem (jeśli takie dołącza producent). 6. Wszystkie urządzenia zasilane z sieci elektrycznej muszą być zgodne z polskimi standardami, tj. napięcie 230 Volt, 50 Hz, prąd jednofazowy. 7. Jeżeli którekolwiek pozycje są klasyfikowane jako niebezpieczne lub wymagają specjalnego użytkowania, pełna informacja na powyższy temat, wraz z oznaczeniami bezpieczeństwa, musi zostać podana w ofercie. 8. Wykonawca ma obowiązek wraz ze sprzętem dostarczyć instrukcję jego obsługi w języku polskim. 9. Sprzęt musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego. W momencie dostawy Zamawiający będzie mógł żądać potwierdzenia od Przedstawiciela Producenta sprzętu oświadczenia, że dostarczony sprzęt pochodzi z legalnego kanału dystrybucyjnego. 10. Zamawiający wymaga, by oferowany sprzęt dla części 1 oraz dla części 2 z załącznika nr 6a i 6b do SIWZ był wyprodukowany przez producenta posiadającego system zapewniania jakości (w zakresie co najmniej fazy produkcji oferowanego sprzętu) zgodny z normą ISO 9001 oraz z ISO 14001 lub inny równoważny. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia w tym zakresie. 11. Zamawiający wymaga, by oferowany sprzęt dla części nr 1 załącznika nr 6a do SIWZ i dla części nr 2 z załącznika nr 6b do SIWZ spełniał wymagania opisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Dziennik Urzędowy UE z dn.13.02.2008 r. - Wersja przekształcona) - Energy Star. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy w powyższym zakresie. 12. Zamawiający wymaga, aby asortyment z załącznika nr 6a do SIWZ oraz z załącznika nr 6b do SIWZ spełniał kryteria środowiskowe, tj. był zgodny z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia wykonawcy. 13. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania określone ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087). Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy, że oferowany sprzęt (w całości, a nie tylko komponenty) powyższe wymagania spełnia. 14. Wykonawca ma zagwarantować poprawną pracę i niezawodne działanie przedmiotu zamówienia przez okres trwania gwarancji. 15. Dla każdego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia na etapie dostaw Wykonawca musi dostarczyć pisemną gwarancję z zapisami zgodnymi z SIWZ. 16. Warunki gwarancji muszą zezwalać na dokonywanie zmian w konfiguracji, dołączanie dodatkowych urządzeń bez utraty praw do pełnej gwarancji lub rękojmi, chyba że Wykonawca udowodni, że uszkodzenie sprzętu nastąpiło w wyniku rozbudowy (modernizacji). 17. Wymagana minimalna gwarancja: nr części - Przedmiot Zamówienia - Realizacja gwarancji świadczonej I - Dostawa drukarek atramentowych - w systemie door-to-door min. 12 miesięcy gwarancji na akumulatory do drukarek; - w autoryzowanym serwisie producenta min. 36 miesięcy gwarancji na drukarki atramentowe, przenośne II - Dostawa terminali komputerowych - w autoryzowanym serwisie producenta min. 36 miesięcy gwarancji na terminale komputerowe typ I i II Uwaga: odbiór i dostawa sprzętu do/z naprawy odbywa się na koszt wykonawcy. 19. Wymagania w zakresie Podwykonawców: a) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, b) za działania Podwykonawców, w ramach realizacji zamówienia, pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego ponosi Wykonawca, 20. Szczegółowe terminy dostaw oraz miejsca dostaw Wykonawca każdorazowo uzgodni z koordynatorem dostaw, zgodnie z umową. 21. Wykonawca może dostarczyć zamawiany sprzęt w terminie wcześniejszym niż w/w, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 22. Każda dostawa sprzętu wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego w jednostce UDT (koszty obciążają Wykonawcę) będzie potwierdzona protokołem odbioru ilościowego, podpisanym przez uprawnione ze strony Zamawiającego osoby. 23. Dostawy będą wykonywane w godzinach pracy Zamawiającego. 24. Odbiór ilościowy zostanie wykonany poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca dostarczył sprzęt w zamawianej ilości oraz czy dostarczył właściwy sprzęt. 25. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia przez firmę kurierską odbiór ilościowy zostaje dokonany przez Zamawiającego, który w ciągu 3 dni sprawdzi poprawność dostarczonego sprzętu z wcześniej otrzymaną listą sprzętu, który będzie znajdował się w paczkach. Wykonawca ma prawo wzięcia udziału w odbiorze ilościowym. 26. Zamawiający dokona odbioru jakościowego w ciągu 10 dni od dnia fizycznego dostarczenia przedmiotu zamówienia. Odbiór jakościowy będzie polegał na sprawdzeniu, czy dostarczone towary nie posiadają uszkodzeń mechanicznych lub innych widocznych wad oraz czy towary zgadzają się ze złożoną ofertą i czy działają poprawnie. 27. Data zrealizowania każdej partii dostawy jest równoważna dacie podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru jakościowego. 28. Przedmiot zamówienia Wykonawca powinien dostarczyć jednorazowo z osobna dla każdej jednostki UDT, uzgadniając dzień dostawy z koordynatorem dostaw. 29. Podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru jakościowego bez uwag upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury. 30. Faktury, wraz z protokołami odbioru za dostawy, będą wystawiane i wysyłane na adres UDT w Warszawie, ul. Szczęśliwicka 34. Do każdej faktury Wykonawca dołączy oryginały protokołów odbioru. 31. Termin zapłaty za w/w faktury ustala się na 21 dni, licząc od dnia otrzymania faktury wraz z protokołami. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zapłaty za kilka faktur jednym przelewem. 32. Wzory protokołów i faktur zostaną uzgodnione przez koordynatorów dostaw po zawarciu umowy, przy czym zapisy na fakturze będą zgodne z zapisami na protokole odbioru i będą zawierać odniesienie do pozycji z załącznika do umowy określającego ceny produktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach