Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 roku” Część 1 – „Dostawa komputerów wraz z monitorami”, Część 2 – „Dostawa drukarek i urządzeń Xero”, Część 3 – „Dostawa komputerów graficznych wraz z monitorem” , Część 4 –„Dostawa komputerów wraz z monitorami i drukarek na potrzeby świetlic środowiskowych"

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, Piaseczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
  • Data zamieszczenia: 2020-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    Piaseczyńska 77
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
    REGON: 13271045000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 roku” Część 1 – „Dostawa komputerów wraz z monitorami”, Część 2 – „Dostawa drukarek i urządzeń Xero”, Część 3 – „Dostawa komputerów graficznych wraz z monitorem” , Część 4 –„Dostawa komputerów wraz z monitorami i drukarek na potrzeby świetlic środowiskowych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Część nr 1 : Dostawa komputerów wraz z monitorami Lp. Nazwa sztuk 1. Komputer stacjonarny 24 2. Monitor 31 3. Komputer stacjonarny AIO 1 Część nr 2: Dostawa drukarek i urządzeń Xero Lp. Nazwa sztuk 1. Wersja 1 kserokopiarka 1 2. Wersja 2 kserokopiarka 1 3. Wersja 3 kserokopiarka 1 4. Drukarka 5 Część nr 3 : Dostawa komputerów graficznych wraz z monitorem Lp. Nazwa sztuk 1. Komputer graficzny 2 2. Monitor z kalibratorem 1 Część nr 4 : Dostawa komputerów wraz z monitorami i drukarek na potrzeby świetlic środowiskowych” Lp. Nazwa sztuk 1. Komputer stacjonarny dla świetlic środowiskowych 6 2. Monitor dla świetlic środowiskowych 6 3. Drukarki dla świetlic środowiskowych 2 2. Szczegółowe parametry wymaganego sprzętu oraz specyfikacja zakresu usług określa Załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach nie gorszych od parametrów technicznych, które zostały określone w Załączniku nr 1A do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był wyprodukowany w ciągu ostatnich 6 miesięcy licząc od daty składania ofert, był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych oraz nie obciążony prawami osób trzecich. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 6. Zamawiający wymaga udzielania gwarancji jakości: Część nr 1 : Dostawa komputerów wraz z monitorami Lp Nazwa Gwarancja minimalna wymagana 1. Komputer stacjonarny 60 miesięcy 2. Monitor 36 miesięcy 3. Komputer stacjonarny AIO 36 miesięcy Część nr 2: Dostawa drukarek i urządzeń Xero Lp Nazwa Gwarancja minimalna wymagana 1. Wersja 1 kserokopiarka 36 miesięcy 2. Wersja 2 kserokopiarka 36 miesięcy 3. Wersja 3 kserokopiarka 36 miesięcy 4. Drukarka 24 miesięcy Część nr 3 : Dostawa komputerów graficznych wraz z monitorem Lp. Nazwa Gwarancja minimalna wymagana 1. Komputer graficzny 60 miesięcy 2. Monitor z kalibratorem 60 miesięcy Część nr 4 : Dostawa komputerów i drukarek Lp. Nazwa Gwarancja minimalna wymagana 1. Komputer stacjonarny dla świetlic środowiskowych 60 miesięcy 2. Monitor dla świetlic środowiskowych 36 miesięcy 3. Drukarki dla świetlic środowiskowych 36 miesięcy 7. W przypadku gdy w załączniku nr 1A do SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 1 – Dostawa komputerów wraz z monitorami - 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100); Część 2 – Dostawa drukarek i Xero – 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100); Część 3 – Dostawa komputerów graficznych wraz z monitorem- 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych); Część 4 – Dostawa komputerów wraz z monitorami i drukarek na potrzeby świetlic środowiskowych - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data uznania rachunku bankowego). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.11.2020, część nr ..…. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, parter, Biuro Obsługi Klienta, przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu; 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego; 3) kwotę gwarancji; 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą); 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla części nr 1 wraz z ofertą należy złożyć: LP Nazwa urządzenia Dokument 1. Komputer stacjonarny 1. Wyniki testu SYSmark® 2018 (Overall rating, Productivity, Creativity, Responsiveness ) 3. Wyniki testu PassMark (CPU Mark) 4. Certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym 5. Deklaracja zgodności CE 6. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych 7. Certyfikat ISO9001 oraz ISO 50001 dla producenta sprzętu 8. Potwierdzenie posiadania ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (dla firmy serwisującej) 9. Raport potwierdzający głośność komputera mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 10. Certyfikat TCO dla oferowanego modelu – załączyć wydruk ze strony www.tcocertified.com. 2. Monitor 1. Potwierdzenie posiadania ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (dla firmy serwisującej) 2. Potwierdzenie spełniania normy TCO 6.0 3. Deklaracja zgodności CE Dla części nr 2 wraz z ofertą należy złożyć: LP Nazwa urządzenia Dokument 1 Drukarki 1. Potwierdzenie wyprodukowania zgodnie z normą ISO 9001:2015 2. Deklaracja zgodności CE Dla części nr 3 wraz z ofertą należy złożyć: LP Nazwa urządzenia Dokument 1. Komputer stacjonarny 1. Wyniki testu SYSmark® 2018 (Overall rating, Productivity, Creativity, Responsiveness ) 3. Wyniki testu PassMark (CPU Mark) 4. Certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym 5. Deklaracja zgodności CE 6. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych 7. Certyfikat ISO9001 oraz ISO 50001 dla producenta sprzętu 8. Potwierdzenie posiadania ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (dla firmy serwisującej) 9. Raport potwierdzający głośność komputera mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 10. Certyfikat TCO dla oferowanego modelu – załączyć wydruk ze strony www.tcocertified.com. 2. Monitor 1. Potwierdzenie posiadania ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (dla firmy serwisującej) 2. Deklaracja zgodności CE. Dla części nr 4 wraz z ofertą należy złożyć: LP Nazwa urządzenia Dokument 1 1. Komputer stacjonarny 1. Wyniki testu SYSmark® 2018 (Overall rating, Productivity, Creativity, Responsiveness ) 3. Wyniki testu PassMark (CPU Mark) 4. Certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający kompatybilność oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym 5. Deklaracja zgodności CE 6. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych 7. Certyfikat ISO9001 oraz ISO 50001 dla producenta sprzętu 8. Potwierdzenie posiadania ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (dla firmy serwisującej) 9. Raport potwierdzający głośność komputera mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 2. Monitor 1. Potwierdzenie posiadania ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera (dla firmy serwisującej) 2. Potwierdzenie spełniania normy TCO 6.0 3. Deklaracja zgodności CE 3. Drukarki 1. Potwierdzenie wyprodukowania zgodnie z normą ISO 9001:2015 2. Deklaracja zgodności CE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach