Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 92 00 , fax. 33 852 12 24
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
    Bielska 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 33 854 92 00, fax. 33 852 12 24
    REGON: 000313348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych, komputerów przenośnych, drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego do Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, zwanych dalej „sprzętem”. 2. Wymagania ogólne, które oferowany sprzęt musi spełniać: a) musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2017 lub późniejszy, b) musi posiadać deklaracje zgodności CE dla wszystkich swoich elementów, c) musi spełniać kryteria środowiskowe, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych lub równoważną , d) musi posiadać certyfikat Energy Star w wersji min. 5.0 lub równoważny dla oferowanego w ramach Zadania nr 1 i 2 sprzętu, e) musi posiadać certyfikat Energy Star w wersji min. 1.1 lub równoważny dla oferowanych w ramach Zadania nr 3 - drukarek oraz oferowanego w ramach Zadania nr 4 - urządzenia wielofunkcyjnego, f) musi posiadać certyfikat TCO 99 lub równoważny – monitory ekranowe. 3. Szczegółowy opis wymagań, które oferowany sprzęt musi spełniać, zawarto w Formularzach parametrów technicznych stanowiących Załącznik nr 2_1 do SIWZ (Zadanie nr 1), Załącznik nr 2_2 do SIWZ (Zadanie nr 2), Załącznik nr 2_3 do SIWZ (Zadanie nr 3), Załącznik nr 2_4 do SIWZ (Zadanie nr 4). 4. W ramach realizacji poszczególnych części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostarczenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zespołu Magazynów ZZOZ w Cieszynie przy ul. Bielskiej 4 fabrycznie nowego sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz być oznakowany znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny, b) uruchomienia sprzętu, c) instalacji oprogramowania (jeżeli dotyczy), d) dostarczenia instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim w formie papierowej i elektronicznej, e) udzielenia okresu gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z zaoferowanym w ofercie okresem gwarancji wynoszącym minimum 36 miesięcy w zakresie Zadania nr 1 i Zadania nr 2 oraz minimum 24 miesięcy w zakresie Zadania nr 3 i Zadania nr 4, licząc od dnia przekazania sprzętu do eksploatacji. W okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca gwarantuje nieodpłatną obsługę serwisową, polegającą na naprawie sprzętu poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii sprzętu do 24 godzin w dni robocze. Usunięcie zgłoszonej awarii w terminie do 5 dni, licząc od momentu podjęcia naprawy (reakcji serwisu). Każdorazowa interwencja serwisu musi być zakończona spisaniem stosownego protokołu, f) dostarczenia dokumentów określających zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym – kart gwarancyjnych sprzętu, g) przekazania sprzętu na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium na poszczególne zadania w następujących kwotach: Zadanie nr 1 – 350,00 zł, Zadanie nr 2 – 90,00 zł, Zadanie nr 3 – 30,00 zł, Zadanie nr 4 – 180,00 zł, należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert, w jednej lub w kilku z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 tekst jednolity). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233. W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 181/18. Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale w osobnej kopercie opisanej – Wadium – ZP 181/18 - w Pokoju nr 9 w Budynku H – Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku. 2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium wraz z odsetkami na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), oraz w przypadku gdy wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane co najmniej jednego z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjanta) i ponadto do oferty powinna zostać załączona umowa regulująca współpracę tych podmiotów, wskazująca podmiot wyznaczony do reprezentowania ich wobec Zamawiającego w zakresie wniesienia wadium. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełnić wyłącznie w zakresie zadania/ń, na które składana jest oferta. 3. Wypełniony formularz parametrów technicznych w zakresie Zadań nr 1-4 stanowiący załącznik nr 2_1 – 2_4 do SIWZ – dołączyć wyłącznie te Formularze parametrów technicznych w zakresie zadania/-ń, na które składana jest oferta. 4. Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. Ponadto w przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) kopię umowy regulującej współpracę tych podmiotów, wskazującą podmiot wyznaczony do reprezentowania ich wobec Zamawiającego, w zakresie wniesienia wadium. 5. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 6. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach