Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2019-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
REGON: 14500001111000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa składników umundurowania i odznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania i odznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę gotowych składników umundurowania według wzorów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 stycznia 2011 roku w sprawie umundurowania pracowników organów administracji morskiej (Dz. U. Nr 37 poz. 193) wyszczególnionych w formularzach cenowych (załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ): Część 1: marynarka mundurowa/żakiet mundurowy + spodnie mundurowe/spódnica mundurowa z dystynkcjami (rękaw) i emblematami Część 2: mundur lekki w tym spodnie/spódnica z dystynkcjami (naramiennik) i emblematami Część 3: płaszcz z dystynkcjami (naramiennik) i emblematami Część 4: obuwie: półbuty skórzane/czółenka i buty skórzane/kozaki ocieplane Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia maksymalnie o 30%. 3. Przedmioty zamówienia dostarczone zostaną, w zależności od części, w określonych poniżej opakowaniach: 1) marynarki mundurowe/żakiety mundurowe, spodnie, spódnice, mundury lekkie, płaszcze - w bezzwrotnych jednostkowych opakowaniach z folii na wieszakach ubraniowych, 2) naramienniki - pakowane w bezzwrotnych opakowaniach z folii, 3) buty - w jednostkowych opakowaniach kartonowych z numeracją. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A, 4B, 4C, 4D - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - odrębnie dla każdej części. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zamawiający dzieli zamówienie na części (zadania) i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem wykonawcy, na jedną z części, kilka części bądź wszystkie cztery części: Część 1: marynarka mundurowa/żakiet mundurowy + spodnie mundurowe/spódnica mundurowa z dystynkcjami (rękaw) i emblematami Część 2: mundur lekki w tym spodnie/spódnica z dystynkcjami (naramiennik) i emblematami Część 3: płaszcz z dystynkcjami (naramiennik) i emblematami Część 4: obuwie: półbuty skórzane/czółenka i buty skórzane/kozaki ocieplane 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. 11. Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 3/TP/2024 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej żołnierzy specjalistów do 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Ustka w 2023 roku.
Dodano: 2023-11-15 - CZĘŚĆ I: DOSTAWA MUNDURÓW DAMSKICH MARYNARKI WOJENNEJ CZĘŚĆ II: DOSTAWA KOSZUL DAMSKICH I KOSZULOBLUZ DAMSKICH
Dodano: 2023-09-20 - Dostaw odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa odzieży roboczej i obuwia operacyjnego
Dodano: 2020-12-23 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie
Dodano: 2020-10-09 - Zakup odzieży roboczej
Dodano: 2020-10-08 - sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego wraz z usługą prania odzieży zabrudzonej chemicznie.
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony osobistej dla pracowników oraz żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa odzieży roboczej i odzieży ochronnej dla stażystów/praktykantów uczęszczających na staże i praktyki w ramach projektu "Wybieram przyszłość zawodową - podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Powiecie Starogardzkim" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2020-04-27