Przetargi.pl
Dostawa samochodu terenowo-osobowego dla Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy

Spółka Wodna "Kapuściska" ogłasza przetarg

  • Adres: 85-880 Bydgoszcz, ul. Toruńska 324A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3658310 , fax. 052 3658315
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Wodna "Kapuściska"
    ul. Toruńska 324A 324A
    85-880 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3658310, fax. 052 3658315
    REGON: 09122738800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oskapusciska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Wodna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu terenowo-osobowego dla Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa samochodu terenowo-osobowego dla Oczyszczalni Ścieków KAPUŚCISKA w Bydgoszczy Samochód fabrycznie nowy, o parametrach: 1. kabina 5 lub 6 osób 2. długość skrzyni min. 190 cm, szerokość min. 150 cm, burty boczne stalowe o wys. min. 25 cm 3. silnik wysokoprężny min. 90 kM 4. ładowność 950 - 1500 kg 5. napęd na cztery koła 6. wspomaganie kierownicy 7. spalanie w cyklu mieszanym maks. 13 l / 100 km 8. minimalny prześwit zawieszenia 30 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341310004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że wypełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ oraz, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował należycie co najmniej trzy zamówienia o wielkości i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego Zamówienia. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oskapusciska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach