Przetargi.pl
Dostawa roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zadania pn. „Tereny zielone w Białymstoku – odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących"

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 050658640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zadania pn. „Tereny zielone w Białymstoku – odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zadania pn. „Tereny zielone w Białymstoku – odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących”, z uwzględnieniem podziału zamówienia na części: 1) Część I - Dostawa i posadzenie roślin wraz z pielęgnacją gwarancyjną. 2) Część II – Dostawa i montaż platform pływających dla ptactwa wodnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) CZĘŚĆ I- Dostawa i posadzenie roślin wraz z pielęgnacją gwarancyjną. a) Dostawa i posadzenie roślin na podstawie projektu wykonawczego zieleni (załącznik nr 1 do siwz pkt. 2.1.1.; 2.1.2.; 2.1.3.; 2.1.4.; 2.1.6.), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do siwz) oraz przedmiaru robót (załącznik nr 3 do siwz) w określonym poniżej zakresie: - zamówienie obejmuje prace porządkowe i przygotowawcze terenu pod nasadzenia roślin, - dostawa i posadzenie 129 szt. (zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym) - drzew liściastych, - dostawa i posadzenie 695 szt. (zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym) - krzewów liściastych, - dostawa i posadzenie 5475 szt. (zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym) - bylin, traw, roślin zielnych (na powierzchni około 608 m2 ), - dostawa i posadzenie 2220 szt. - roślin miododajnych(zgodnie ze zbiorczym zestawieniem gatunkowo-ilościowym), (na powierzchni około 247 m2 ), - dostawa nasion i założenie łąk kwietnych (na powierzchni 2480 m2 ), W ramach zamówienia nie są realizowane nasadzenia roślin wodnych i nadwodnych (pkt. 2.1.5. załącznika nr 1 do siwz). b) Pielęgnacja gwarancyjna posadzonych roślin i założonych łąk kwietnych – wykonywana zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz i zapisami umowy – załącznik nr 10 do siwz. 2. CZĘŚĆ II – Dostawa i montaż platform pływających dla ptactwa wodnego. Zakres przedmiotowy zamówienia i opis techniczny platformy pływającej: a)konstrukcja platform powinna być wykonana z rur stalowych (stal nierdzewna) – dopuszcza się stal ocynkowaną obustronnie, b)wszystkie elementy platform podatne na korozję muszą być ocynkowane, c)konstrukcja platform ma być odporna na mróz i być wytrzymała na niszczące działanie lodu, d)platformy powinny być trwałe i odporne na wahania poziomu wody, e)platformy powinny być przystosowane do wieloletniej eksploatacji, f)konstrukcja pojedynczej platformy powinna umożliwiać łączenie kilku platform w tzw. moduły o różnych kształtach a także samodzielne jej funkcjonowanie, g)pojedyncza platforma może mieć kształt: trójkąta równobocznego o boku ok. 3 m lub prostokąta o bokach ok. 1 m x 3 m lub kwadratu o boku ok. 2 m, (tolerancja -/+ 10 %), h)łączna powierzchnia 9 platform pływających nie powinna przekraczać powierzchni ok. 40 m², (tolerancja -/+ 10 %), i)platformy będą łączone maksymalnie po 3, j)Zamawiający będzie zainteresowany następującymi platformami do wyboru: 9 platform w kształtach trójkąta równobocznego, o długości boku ok. 3 m lub 6 platform w kształcie trójkąta równobocznego o długości boku ok. 3 m i 3 prostokątów o długości boków ok. 1 m x 3 m lub 9 platform w kształcie kwadratu o długości boku ok. 2 m, (tolerancja -/+ 10 %), k)Zamawiający wymaga bez względu na konfigurację 6 platform obsadzonych roślinami wodnymi i 3 platformy ze żwirem, l)na powierzchni lęgowej (żwirowej) platformy należy usypać żwir o granulacie 2 – 8 mm oraz warstwę piasku o grubości min.10 cm, m)powierzchnię lęgową (żwirową) platformy należy wypełnić pianką utwardzoną i geowłókniną lub innym odpowiednim materiałem, który będzie gwarantować odprowadzanie nadmiaru wody zbierającej się na platformie podczas opadów lub falowania wody, n)platformy żwirowe muszą mieć zabezpieczenia przed nadmiernym wymywaniem żwiru i piasku. W przypadku 30% ubytku żwiru i piasku, Wykonawca w okresie gwarancji uzupełni materiał przed rozpoczęciem każdego okresu lęgowego czyli do 15 marca, o)powierzchnię wegetacyjną platformy należy wypełnić naturalnym podłożem np. matą wykonaną z włókien kokosowych lub innym materiałem naturalnym umożliwiającym wegetację roślin, p)powierzchnię wegetacyjną platformy należy obsadzić dobrze ukorzenionymi roślinami szuwarowymi np. turzycami, kosaćcem żółtym, krwawnicą pospolitą, tojeścią pospolitą, niezapominajką błotną, miętą, itp. Rośliny powinny przerastać naturalne podłoże gęsto połączonymi systemami korzeniowymi tworzącymi szczelną i niewypłukiwalną całość - powierzchnię platformy należy obsadzić taką ilością roślin, która zagwarantuje efekt wypełnienia roślinami, q)wyporność konstrukcyjna platform winna być dobrana w sposób umożliwiający ich zanurzenie 2/3 pod powierzchnią wody, a 1/3 powinna się znajdować nad lustrem wody, r)montaż platform należy wykonać za pomocą elementów kotwiących w sposób zapewniający stateczność i bezpieczeństwo konstrukcji. Rodzaj i długość systemu kotwicznego należy dostosować do głębokości zbiornika (stawu), tak aby platforma mogła dopasować się do zmiennego poziomu wody w stawie. 3.Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji terenowej oraz zebranie na swoje ryzyko i koszt wszelkich informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34515000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1) Część I – 7 000,00 PLN, 2) Część II – 1 500,00 PLN, 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – „Dostawa roślin i platform pływających dla ptactwa wodnego do zdania pn. „Tereny zielone w Białymstoku – odbudowa stawów przy ul. Marczukowskiej wraz z budową obiektów towarzyszących” – Część …..” (wpisać odpowiednio). 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny zakres związania ofertą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postepowaniu i niepodlegania wykluczeniu - zał. nr 5 do SIWZ; 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w zał. nr 5 do SIWZ; 3) złożyć dokumenty (w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - na lub wg zał. nr 8 do SIWZ), które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem – zał. nr 9 do SIWZ, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach