Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI SKÓRY I LECZENIA RAN

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, Dojazd
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 464 770 , fax. 618 464 765
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
    Dojazd 34
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 464 770, fax. 618 464 765
    REGON: 63117871000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI SKÓRY I LECZENIA RAN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji skóry, ran, błon śluzowych. A. Wymagania ogólne: a) Deklarowane przez Wykonawcę cechy produktów muszą być zgodne z faktycznymi przez cały okres obowiązywania Umowy. b) Zamówienia muszą być realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla oferowanych produktów. c) Zamawiający wymaga zaoferowania produktów o statusie prawnym wskazanym w kolumnie III Załącznika nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy). d) Na opakowaniu jednostkowym dostarczanych wyrobów musi być zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy, seria oraz termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany. e) Do każdego wyrobu muszą być dołączone samoprzylepne etykiety zawierające podstawowe dane identyfikujące wyrób: numer katalogowy, data ważności, seria, nazwa wyrobu. f) Wystawiane faktury muszą zawierać nazwę handlową, serię i numer katalogowy wyrobu. g) Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. h) Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy do Apteki Szpitalnej Zamawiającego - magazyn w przyziemiu. i) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z wymaganym przez Zamawiającego statusem prawnym produktu: produkty lecznicze: zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 roku - Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2016 r., poz. 2142 ze zm.); wyroby medyczne - zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (Dz.U.2017.211 ze zm.); produkty biobójcze – zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015 poz. 1926 ze zm.); kosmetyki – zgodnie z Ustawą z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (Dz. U. 2018 poz. 2227 ze zm.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40110800-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 70,00 zł (siedemdziesiąt złotych 00/100) Część II: 600,00 zł (sześćset złotych 00/100) Część III: 100,00 zł (sto złotych 00/100) Część IV: 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Część V: 400,00 zł (czterysta złotych 00/100) Część VI: 100,00 zł (sto złotych 00/100) 3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). 4. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Poznań numer: 36 1130 1088 8200 0000 0000 7122 tytułem: „WADIUM – POSTĘPOWANIE NR ZP/p/16/2020”. 6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć w formie oryginału w odrębnym opakowaniu. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie / lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 13. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że posiada: zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych, składu celnego lub składu konsygnacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. – Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 2142 z późn. zm.). UWAGA: POWYŻSZY WYMÓG NIE DOTYCZY CZĘŚCI 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (tzw. etap I) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1.1. nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz 1.2. spełnia warunki udziału w postępowaniu 2. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1, Wykonawca składa zgodnie z treścią Załącznika nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje w nich zawarte stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną