Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu ogłasza przetarg
- Adres: 11-440 Reszel, ul. Słowackiego 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 7529450, 7529456 , fax. 0-89 7529451
- Data zamieszczenia: 2012-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu
ul. Słowackiego 3 3
11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 7529450, 7529456, fax. 0-89 7529451
REGON: 00133846800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów do żywienia dojelitowego na zamówienie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w ilościach i asortymencie wymienionym w SIWZ. 2. Oferent może zaoferować preparaty w opakowaniach o wielkości innej niż sugerowana. W takim przypadku należy przyjąć do wyceny taką ilość opakowań aby ilość ogółem dla danego produktu była zgodna ze specyfikacją i wyliczona przez przemnożenie opakowań przez ilość w opakowaniu. O fakcie zaproponowania opakowań innej wielkości Wykonawca poinformuje Zamawiającego wpisując inne wielkości w formularzu ofertowym w tabeli z podaniem cen jednostkowych w rubryce uwagi. 3. Ilości wykazane w tabeli stanowią w przybliżeniu zapotrzebowanie na okres 1 roku. 4. Oferta powinna zawierać nazwy handlowe oferowanych preparatów. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu umowy, w okresie jej trwania, systematycznie na podstawie zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 6. Miejscem dostaw jest magazyn Zespołu Opieki Zdrowotnej w Reszlu. 7. Zamówienia będą składane telefonicznie lub faxem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego na ryzyko i koszt wykonawcy. 8. W nagłych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia telefonicznego i dostawę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia potrzeby. 9. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części dlatego nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 10. Asortyment musi spełniać wymogi ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) lub ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.), oraz wymogi prawne dotyczące dopuszczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na rynku unijnym w tym w szczególności na terytorium Polski. 11. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi koszty ubezpieczenia podczas dostawy do Zamawiającego, zapewnia rozładunek do magazynu apteki w godz. 7.30-14.00. 12. Dostarczane preparaty winny posiadać termin przydatności przynajmniej 8 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 13. W cenie oferty muszą być uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena ofertowa netto Wykonawcy jest ostateczna i nie będzie zmieniana podczas wykonywania zamówienia z zastrzeżeniem warunków zapisanych w umowie. 14. Podane ilości asortymentu są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu wskazanego w SIWZ i ofercie Wykonawcy. 16. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot dostawy, co do jego jakości. Wykonawca w formularzu ofertowym określi termin obowiązywania gwarancji jakościowej dostarczanych produktów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336925105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną