Przetargi.pl
Dostawa preparatów do dezynfekcji - 2 zadania

Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-081 Lublin, Karmelicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5287900, , fax. 81 5287907
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
    Karmelicka 7
    20-081 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 5287900, , fax. 81 5287907
    REGON: 06028198900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sck.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa preparatów do dezynfekcji - 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfekcji - 2 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załączniki nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: 1.1. Zadanie nr 1 – dezynfekcja narzędzi, powierzchni i sprzętów w obszarze medycznym - 13 pozycji asortymentowych; 1.2. Zadanie nr 2 – dezynfekcja skóry - 2 pozycje asortymentowe. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33631600-8 – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę preparatów do dezynfekcji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Produkty objęte zamówieniem w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy. 4. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do złożenia oferty na cały opisany asortyment w zakresie zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza ,,Oferty Wykonawcy’’ – Załącznik nr 4 należy dołączyć: a) oświadczenia wskazane w rozdz. V.2 – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ - składane w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej; b) specyfikację przedmiotowo-kosztorysową, określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ, wskazującą co najmniej na: - nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym handlową oraz numery katalogowe, jeśli nadano), - ilość odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego, - cenę jednostkową netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - stawkę podatku VAT, - wartość netto/ brutto oferty, - producenta przedmiotu zamówienia / nazwa zaoferowanego produktu / wielkość oferowanego opakowania. c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach