Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu pn.: „ Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – cz. II część nr 8, część nr 9, część nr 11, część nr 17, część nr 23, część nr 26

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2021-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgierski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu pn.: „ Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – cz. II część nr 8, część nr 9, część nr 11, część nr 17, część nr 23, część nr 26
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu pn: ”Równe szanse i możliwości – rozwój powiatowych przedszkoli” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – część II. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części w zależności od rodzaju pomocy dydaktycznych. Oferta Wykonawcy musi obejmować minimum jedną część lub więcej, maksymalnie 6 części. Zamawiający będzie oceniał ofertę wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na którą składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. 3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę dopuszcza on metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym przez Zamawiającego. 4. Materiały dydaktyczne, terapeutyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w tym celu w ramach poszczególnych zadań /części zawarto minimalne wymagania Zamawiającego co do funkcji, celu dydaktycznego, terapeutycznego który ma zostać osiągnięty za pomocą wskazanego asortymentu. Wykonawca oferując asortyment, a także rozwiązania równoważne kieruje się przede wszystkim określonym celem dydaktycznym, terapeutycznym funkcjonalnym jakim mają służyć materiały dydaktyczne i terapeutyczne. 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony i wniesiony do siedziby placówek oświatowych. 7. Transport i wniesienie na ryzyko i koszt Wykonawcy. 8. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym i pełnowartościowym oraz, że nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich. 9. W każdej z wymienionych placówek oświatowych, do których zostanie dostarczony przedmiot zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru. 10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z deklarowaną specyfikacją lub jest niekompletny albo posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia Zamawiający może odmówić odbioru części lub całości przedmiotu umowy, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. 11. Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu, należy przyjąć, ze za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne” tzn., że wbudowane materiały itp. będą posiadały, charakteryzowały się wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji. 12. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy przedmiot zamówienia odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 oraz ust 3 Ustawy, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że dostawy będące przedmiotem oferty nie są zgodne z normami, europejskimi ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których się ona odnosi, jeżeli Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust 1 Ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 13. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań wydajnościowych lub funkcjonalnych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 1 Ustawy, Zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z: polską normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszący normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny jeżeli te normy, aprobaty specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań wydajnościowych lub funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30 Ustawy, że dostawa spełnia wymagania wydajnościowe lub funkcjonalne określone przez Zamawiającego. 14. Podstawą do wystawienia faktury VAT za dostarczony przedmiot umowy jest podpisany przez strony protokół końcowy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać fakturę VAT nie wcześniej niż w dniu podpisania protokołu końcowego. 15. Przedmiot zamówienia został podzielony na części w zależności od rodzaju pomocy dydaktycznych, na które Wykonawcy będą składali oferty cenowe oraz placówki oświatowe. Szczegółowy opis każdej części zawiera załącznik do SIWZ numeracja zgodna z częścią zamówienia, która jest opisana w podziale na części od nr 8, 9, 11, 17, 23, 26. 16. Pomoce dydaktyczne i terapeutyczne należy dostarczyć do następujących placówek oświatowych: 1) Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno część 8, 9, 11; 2) Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz część 17, 23, 26: 17. Przedmiot zamówienia obejmuje wspólny słownik zamówień w szczególności: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne, 39162200-7- pomoce i artykuły szkoleniowe, 37520000-9 - zabawki, 39162000-5- pomoce naukowe, 39162110-9 - sprzęt dydaktycznych, 37524100-8- gry edukacyjne, 37523000-0 puzzle, 33192150-8 łóżko terapeutyczne, 33693000-4 pozostałe produkty terapeutyczne został podzielony na 6 części: Część 8- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno: Pomoce dydaktyczne do terapii logopedycznej - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 8 do SIWZ. Cel dydaktyczny: intensyfikacja terapii logopedycznej, prowadzenie ćwiczeń motoryki artykulacyjnej, ćwiczeń oddechowych, stymulacji słuchowej, rozwijanie mowy w zakresie słownika, płynności słownej powinno przebiegać równocześnie ze stymulacją procesów poznawczych co uczy wyciągania logicznych wniosków, dostrzegania następstwa przyczynowego zdarzeń, porównywania, uogólniania, abstrahowania. Część 9- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno: Pomoce dydaktyczne do terapii logopedycznej - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 9 do SIWZ. Cel funkcjonalny: intensyfikacja terapii logopedycznej, profil psychoedukacyjny to narzędzie służące do oceny rozwoju zdolności i umiejętności dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, może być wykorzystywane przy opracowaniu indywidualnych planów edukacyjno - terapeutycznych, programów nauczania i wspierania rozwoju dzieci w wieku 2-6 lat, mierzenia postępów rozwoju dziecka oraz w procesie diagnozy funkcjonalnej, polska wersja językowa. Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leitera (P-93) Zastosowanie: w praktyce psychologicznej do diagnozy intelektu. Skala jest szczególnie przydatna do badania dzieci, z którymi kontakt werbalny jest utrudniony lub niemożliwy, nie wymaga bowiem od nich ani używania, ani rozumienia mowy. Normy: dla dzieci w wieku 3 - 15 lat oraz dla dzieci głuchych w wieku 3 - 14 lat próby ogólnopolskie. Część 11 - Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole nr 4 „Szafirek” przy ZSS w Głownie ul. Kopernika 26 a, 95-015 Głowno: Pomoce do realizacji terapii wg Matsugowej - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 11 do SIWZ. Cel funkcjonalny: terapia integracji neurosensorycznych odruchów odbywa się w formie sesji masażu, łóżko do masażu jest niezbędne do przeprowadzenia zajęć. Część 17- Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne do terapii EEG Biofeedback- - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 17 do SIWZ. Cel dydaktyczny, cel funkcjonalny: terapia EEG Biofeedback metodą usprawniania pracy mózgu, a szczególnie tych obszarów, które odpowiadają za koncentrację uwagi i pamięć krótkotrwałą. Metoda ta zalecana jest, więc zwłaszcza osobom, które obserwują u siebie trudności w tych obszarach swojego funkcjonowania, bądź chcą u siebie wypracować większe zdolności w tych obszarach, pomoce niezbędne do prowadzenia prawidłowej terapii i treningu w ramach terapii pedagogicznej dzieci w wieku przedszkolnym. Część 23 – Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające kompetencje społeczno- emocjonalne - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 23 do SIWZ. Cel dydaktyczny: realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczno - emocjonalne kształtują i rozwijają kompetencje emocjonalne u dzieci, prawidłowe zachowania społeczne, kształtują osobowość. Część 26 – Doposażenie w pomoce dydaktyczne i terapeutyczne: Przedszkole Specjalne w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Kornela Makuszyńskiego w Zgierzu ul. Parzęczewska 46, 95-100 Zgierz: Pomoce dydaktyczne rozwijające kompetencje przyrodnicze - szczegółowy opis pomocy zawiera załącznik dla część nr 26 do SIWZ. Cel dydaktyczny: prawidłowa realizacja zajęć rozwijających kompetencje przyrodnicze pomoc dzieciom w rozwijaniu sprawności ruchowej, koordynacji wzrokowo ruchowej, doskonaleniu kompetencji przyrodniczych czynności poznawczych oraz umiejętności komunikacyjnych. 18. Na każdą część na którą Wykonawca składa ofertę zobowiązany jest zaoferować cały asortyment, na wszystkie pozycje jakie obejmuje dana część, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla każdej z części. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty niekompletnej na opisaną część w innym przypadku oferta zostanie uznana jako niezgodna z treścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162200-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach