Gmina Białogard ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. Wileńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3124401, 3121162 , fax. 943 127 844
- Data zamieszczenia: 2020-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Białogard
ul. Wileńska 8
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3124401, 3121162, fax. 943 127 844
REGON: 53206200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-bialogard.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa paliw ciekłych dla sprzętów i pojazdów Gminy Białogard” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zmówienia jest dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i sprzętów Gminy Białogard. Zamawiający informuje, iż na potrzeby niniejszego postępowania do pojazdów i sprzętów Gminy Białogard zalicza się również pojazdy i sprzęt Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Białogard realizujące zadania w zakresie zapewnienia gotowości bojowej na postawie ustawy z 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U z 2018 r., poz. 620 ze zm.). 3.2 Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego, przewidziane w okresie realizacji umowy wynosi: - olej napędowy ON – 36.878 litrów, - benzyna bezołowiowa Pb95 – 1.700 litrów. Zamawiający wymaga aby paliwa ciekłe (benzyna bezołowiowa Pb 95 i olej napędowy ON) spełniały wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). Wielkości podane wyżej są wielkościami szacunkowymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, wynikających z uzasadnionych powodów. 3.3 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje możliwość bezgotówkowego zakupu innych produktów niezbędnych do utrzymania i konserwacji pojazdów, oraz sprzętu (np. olej silnikowy, płyny do spryskiwaczy). Asortyment ten nie został uwzględniony w formularzu oferty i nie podlega ocenie. Cenami za te produkty będą aktualne ceny obowiązujące na stacji Wykonawcy w chwili ich zakupu. 3.3 Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegać na bieżącym zakupie paliw na stacji benzynowej Wykonawcy w następujący sposób: 1) tankowanie do zbiorników pojazdów, 2) tankowanie do odpowiednich pojemników dostarczonych przez Zamawiającego. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie, według aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość realizacji zakupów paliw w formie bezgotówkowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aktualna koncesja na obrót paliwami płynnymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.). Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), wykonał (zakończył) w sposób należyty co najmniej 2 zadania odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 4) o wartości min. 80.000,00 zł każde.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4—8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną