Przetargi.pl
Dostawa: Pakiet nr 1-8: drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Pracownii Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi; Pakiet nr 9-11: drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Bakteriologicznego; Pakiet nr 12-17: drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej; Pakiet nr 18-25: odczynników do metod manualnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa: Pakiet nr 1-8: drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Pracownii Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi; Pakiet nr 9-11: drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Bakteriologicznego; Pakiet nr 12-17: drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej; Pakiet nr 18-25: odczynników do metod manualnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa: Pakiet nr 1-8: drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Pracownii Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi; Pakiet nr 9-11: drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratorium Bakteriologicznego; Pakiet nr 12-17: drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej; Pakiet nr 18-25: odczynników do metod manualnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu; w okresie 24 miesięcy, których szczegółowy opis oraz ilości zostały przedstawione w Załączniku od nr 1 do nr 25 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 28 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 26 do SIWZ. 2. Wypełnione arkusze asortymentowo-cenowe - Załącznik od Nr 1 do Nr 25 do SIWZ , odpowiednio do zakresu składanej oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 31 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom. 7. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 8. Podpisaną klauzulę informacyjna ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi załącznik Nr 30 do SIWZ. 9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach