Muzeum Historii Katowic ogłasza przetarg
- Adres: 40-025 Katowice, ul. Szafranka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 562 134 , fax. 322 562 134
- Data zamieszczenia: 2020-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Katowic
ul. Szafranka 9
40-025 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 562 134, fax. 322 562 134
REGON: 10512410000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.bip.info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO TWORZENIA WYSTAWY WIRTUALNEJ –MUZEUM 3D W MUZEUM HISTORII KATOWIC W RAMACH PROJEKTU DIGITALIZACJA ORAZ UDOSTĘPNIENIE ON-LINE ZBIORÓW MUZEUM HISTORII KATOWIC” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
13. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego oprogramowania (zwanego dalej „System Muzeum 3D”) do tworzenia wirtualnej wystawy dostępnej on-line przez stronę www Zamawiającego przy wykorzystaniu eksponatów poddanych digitalizacji, przeszkolenie pracowników oraz przygotowanie i udzielnie wsparcia w realizacji wystaw, . W ramach dostawy oprogramowania Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia min 3 pracowników Zamawiającego oraz do zapewnienia wsparcia w okresie gwarancji. 14. Zakres W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do 1) Przygotowania oprogramowania 2) Przygotowania pierwszej wystawy. 3) Przeszkolenia personelu, w ramach którego zostanie przygotowana kolejna wirtualna wystawa. 4) Wsparcia gwarancyjnego, w ramach którego Wykonawca zapewni 50 roboczogodzin (RGB) wykorzystywanych wedle potrzeb i w uzgodnieniu z Zmawiającym. 5) Udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone oprogramowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych) złotych przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony w BNP Paribas Bank Polska S.A. nr PL 02 1600 1055 0002 3212 1387 0001 z dopiskiem „Wadium znak sprawy MHK 01/01/2020”. 4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 2 lit. b-e, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: a) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego nieodwołanie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, b) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6) Oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b-e, należy złożyć wraz z ofertą, w osobnej kopercie. 7) Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis i nadzór autorski nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania wchodzącego w skład systemu RATUSZ zainstalowanego w Urzędzie Miasta Jastrzębie-Zdrój
Dodano: 2024-02-15 - Usługa opieki serwisowej nad systemem Quorum wraz z rozszerzeniem funkcjonalności i dostawą licencji na oprogramowanie QDeklaracje
Dodano: 2023-12-15 - Konserwacja oraz stały nadzór nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania autorstwa firmy LogicSynergy Sp. z o.o. w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-11 - serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e - lab
Dodano: 2023-11-15 - Usługa objęcia nadzorem autorskim posiadanych przez Beskidzkie Centrum Onkologii – Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej modułów oprogramowania InfoMedica/AMMS
Dodano: 2023-11-09 - Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Akademickiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
Dodano: 2023-10-31 - Wdrożenie modułu akademiki w Systemie USOS oraz zewnętrznego Systemu hotelowego do obsługi zakwaterowań w Domach Studenckich i Domach Asystenta Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.283.56.2023.EO
Dodano: 2023-09-27 - Kierownik Projektu Wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP w 23 Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz w Narodowym Centrum Krwi
Dodano: 2023-06-22 - RZP/WR/139/22 - przedłużenie asysty technicznej na system ZSI Egeria na okres kolejnych 2 lat: 01.01.2023 r. do 31.12.2024 obejmującej serwis Systemu, konsultacje i doradztwo, modyfikacje Systemu.
Dodano: 2022-12-07 - Wdrożenie systemu do ewidencjonowania i zarządzania kolekcją muzealną
Dodano: 2022-07-14