Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Makowie Mazowieckim

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Mazowiecka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 717 02 71 , fax. 0-29 717 02 71
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Mazowiecka 2 2
    06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 717 02 71, fax. 0-29 717 02 71
    REGON: 55007357900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Makowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem) oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej położonego przy ul. Mazowieckiej 2 w Makowie Mazowieckim. Olej opałowy nie gorszy niż EKOTERM w ilości 22.000 l, o parametrach: - gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż 0,86 g/ml, - temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C, - lepkość kinematyczna w temp. 20°C nie większa niż 6,00 mm2/s, - zawartość siarki nie więcej niż 0,2 %/m/m, - pozostałość po koksowaniu nie większa niż 0,3 %/m/m, - pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m, - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, - temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20°C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i udokumentują, że posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uwzględniającą okres obejmujący wykonanie zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Niespełnienie jednego z tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uwzględniającą okres obejmujący wykonanie zamówienia. 5. oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na 21 dniowy termin płatności za fakturę licząc od daty dostarczenia faktury.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-makowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach