Gmina Waganiec ogłasza przetarg
- Adres: 87-731 Waganiec, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 830 044 , fax. 542 830 640
- Data zamieszczenia: 2019-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Waganiec
ul. Dworcowa 11
87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 830 044, fax. 542 830 640
REGON: 91086645900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego grzewczego do kotłowni znajdujących się w szkołach oraz budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Waganiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego grzewczego w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. w szacunkowych ilościach: - olej opałowy lekki L1, wg normy PN-C-96024:2011 – w ilości około 65 m3. 2. Wykonawca gwarantuje jakość oleju opałowego zgodną z obowiązującymi normami. 3. Wykaz miejsc, do których przewidywane są dostawy oleju opałowego: Lp. Szkoły i budynki komunalne na terenie Gminy Waganiec 1 Zespół Szkół w Zbrachlinie, Nowy Zbrachlin 16 (pojemność zbiorników 6,4 m3). 2 Zespół Szkół w Brudnowie, Brudnowo 25 (pojemność zbiorników 8,0 m3) 3 Urząd Gminy w Wagańcu, ul Dworcowa 11 (pojemność zbiornika 4,0 m3) 4 Budynek mieszkalny Arianach 26 (pojemność zbiornika 4,8 m3) 4. Dostawa oleju opałowego będzie realizowana sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi dokonywanymi przez Zamawiającego i nie później niż 24 godziny od złożenia przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego potwierdzonego faksem lub e-mailem. Każde zamówienie będzie określało ilość i miejsce dostawy. Udokumentowaniem terminu zamówienia będzie wydruk z faksu lub e-maila Zamawiającego. Minimalna wielkość dostawy do jednej kotłowni będzie wynosić nie mniej niż 500 litrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 000,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy. 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca wpłaca w/w kwotę przelewem na rachunek bankowy nr 51 9537 0000 2005 0050 1624 0001 z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny ZP.271.22.2019 Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 3. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Waganiec. 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – nazwa zamówienia ……………………………………., nr referencyjny ZP.271.22.2019. 5. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zamawiający żąda aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2019 r., poz. 755 ze zm.) – koncesja na obrót paliwami ciekłymi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w ust. 5 pkt 1 siwz i sekcji III.1.1) ogłoszenia o zamówieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i maszyn należących do Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu Dolnym’’
Dodano: 2024-03-12 - SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH
Dodano: 2024-02-12 - ,,Sukcesywny zakup paliw do pojazdów i maszyn należących do Zakładu Usług Komunalnych w Lubiczu Dolnym’’
Dodano: 2024-02-02 - Zakup paliwa do pojazdów jednostek organizacyjnych Gminy Lipno
Dodano: 2023-11-15 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH W OKRESIE 01-31 LIPCA 2023 ROKU.
Dodano: 2023-06-06 - Sukcesywny zakup paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim
Dodano: 2023-02-06 - Zakup Paliwa na 2023 r.
Dodano: 2023-01-03 - Sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych maszyn i urządzeń eksploatowanych przez PZD we W-ku zs w Jarantowicach rozliczanych w systemie bezgotówkowym przez okres 12 m-cy od dnia zawarcia umowy
Dodano: 2022-12-22 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych.
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa paliw dla pojazdów i maszyn roboczych Uzdrowiska Ciechocinek S. A. - CPV - 09100000-0
Dodano: 2021-04-01