Gmina Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896760780 , fax. 896760790
- Data zamieszczenia: 2019-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896760780, fax. 896760790
REGON: 51074325500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży ochronnej w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: 1) Dostawę odzieży ochronnej dla uczestników projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI 1. Fartuch ochronny laboratoryjny, kolor biały, wykonany z bawełny min. 150 g, kołnierz wywijany na zewnątrz, zapinany na guziki, długi rękaw, dwie większe kieszenie po bokach i na sercu mała. Rozmiary od 134 do 170.- 1050 sztuk 2. Kurtka/płaszcz ochronna przeciwdeszczowa, tkanina powlekana PVC 350 g/m2, szwy zgrzewane prądem o wysokiej częstotliwości, zapinana na napy, kaptur ściągany sznurkiem. Rozmiary od 134 do 170.- 1050 sztuk 3. Kapelusz ochronny, 100% czesana bawełna 260mg/m2, haftowane wywietrzniki, obszyty widocznym szwem. Rozmiary od S do XXL.- 1050 sztuk 2) Szczegółowe zestawienie ilości odzieży w poszczególnych rozmiarach Zamawiający przekaże wybranemu wykonawcy po wyborze oferty. 3) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) użyteczność dla osób o różnej sprawności, 2) elastyczność w użytkowaniu, 3) proste i intuicyjne użytkowanie, 4) czytelna informacja, 5) tolerancja na błędy, 6) wygodne użytkowanie bez wysiłku, 7) wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, 8)percepcja równości. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych na zasadach określonych poniżej: -Równoważność została przez Zamawiającego wskazana w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez wskazanie minimalnych lub oczekiwanych: zawartości, ilości, wymiarów, funkcjonalności, przeznaczenia. -Zamawiający za produkty równoważne, rozumie produkty o parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, które odpowiadają cechom opisanym w tym załączniku lub są lepsze od cech wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczone są innym znakiem towarowym. W przypadku zaoferowania innych produktów, niż wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, udowodnienie równoważności proponowanych produktów, każdorazowo spoczywa na Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) Wypełniony formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Doposażenie Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną oraz środki ochrony osobistej – Środki ochrony osobistej
Dodano: 2023-12-18 - Doposażenie Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną oraz środki ochrony osobistej – Środki ochrony osobistej
Dodano: 2023-10-26 - ZP/42/2023- Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2023-09-05 - „Doposażenie Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną oraz środki ochrony osobistej - 2”
Dodano: 2023-08-25 - dostawa ubrań operacyjnych
Dodano: 2022-02-17 - dostawa środków ochrony do przeciwdziałania Covid-19
Dodano: 2022-02-07 - DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19
Dodano: 2021-10-03 - dostawa półmasek FFP2 -10000 szt.
Dodano: 2021-06-25 - dostawa półmasek ochronnych FFP2 5000szt.
Dodano: 2021-06-07 - dostawa masek FFP2
Dodano: 2021-04-20