Przetargi.pl
Dostawa obłożeń, serwet, zestawów i odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 062 566 , fax. 774 062 567
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 24 Kwietnia 5
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 062 566, fax. 774 062 567
    REGON: 31466100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szpital.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa obłożeń, serwet, zestawów i odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Formularze Cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/17 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania: zadanie nr 1 – Dostawa sterylnych zestawów ortopedycznych – wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, zadanie nr 2 – Dostawa sterylnych zestawów urologicznych – wg załącznika nr 2/2 do SIWZ, zadanie nr 3 – Dostawa sterylnych zestawów ginekologicznych – wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, zadanie nr 4 – Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, zadanie nr 5 – Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych – wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, zadanie nr 6 – Dostawa sterylnych zestawów serwet – wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, zadanie nr 7 – Dostawa jednorazowych sterylnych serwet – wg załącznika nr 2/7 do SIWZ, zadanie nr 8 – Dostawa sterylnych osłon – wg załącznika nr 2/8 do SIWZ, zadanie nr 9 – Dostawa jednorazowych sterylnych fartuchów – wg załącznika nr 2/9 do SIWZ, zadanie nr 10 – Dostawa jednorazowych jałowych zestawów do porodu i noworodka – wg załącznika nr 2/10 do SIWZ, zadanie nr 11 – Dostawa serwet i podkładów ochronnych – wg załącznika nr 2/11 do SIWZ, zadanie nr 12 – Dostawa sterylnych jednorazowych osłon do stolika Operio Mobile - wg załącznika nr 2/12 do SIWZ, zadanie nr 13 - Dostawa jednorazowych niesterylnych kompletów chirurgicznych – wg załącznika nr 2/13 do SIWZ, zadanie nr 14 – Dostawa jednorazowych niejałowych koszul dla pacjenta – wg załącznika nr 2/14 do SIWZ, zadanie nr 15 – Dostawa jednorazowej niejałowej pościeli – wg załącznika nr 2/15 do SIWZ, zadanie nr 16 – Dostawa jednorazowych niejałowych ręczników i podkładów – wg załącznika nr 2/16 do SIWZ, zadanie nr 17 – Dostawa jednorazowych spódniczek i klapek - wg załącznika nr 2/17 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale (w formie pisemnej w postaci papierowej). 2. Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze Cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/17 do SIWZ), c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp) - oświadczenia potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: c.1) Zadanie 4 (poz. 1-3), zadanie 6, zadanie 10 (poz. 1): oświadczenie, że procesy sterylizacji zwalidowane są zgodnie z normą PN-EN ISO 11135-1, c.2) Zadanie 9 (poz. 1 i 2): oświadczenie o zgodności oferowanego asortymentu z normami MDD 93/42, PN EN 13795, EN ISO 11135-1 oraz EN 556-1, c.3) Zadanie 11 (poz. 1): oświadczenie, że oferowany produkt spełnia wymogi normy PN-EN ISO 9073-6:2005. d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy), f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach