17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
- Data zamieszczenia: 2013-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. 4 Marca
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowych narzędzi warsztatowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 64/WOG/samoch./13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych narzędzi warsztatowych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. 2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie. 2) Dostarczone artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. 3) Narzędzia muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 4) Ze względu na obowiązujące zasady finansowania środków trwałych, cena jednostkowa poszczególnych narzędzi nie może przekraczać kwoty 3500 zł brutto w zadaniu nr 2. 3. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania gwarancyjne i serwis: 1) Narzędzia muszą być nowe, w pierwszym gatunku, bez wad jakościowych, dostarczone w oryginalnych opakowaniach, z trwałymi etykietami producenta oraz posiadać gwarancję określoną przez Zamawiającego w § 10 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.(istotne postanowienia umowy). 2) Gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym na skutek wad asortymentu Zamawiający nie mógł z niego korzystać. Transport wadliwego asortymentu do wymiany i po wymianie odbywa się na koszt oraz odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany bez żadnej dopłaty nawet gdyby ceny uległy zmianie. 5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Jednostki Wojskowej 2117 w Kołobrzegu przy ul. Koszalińskiej 76 dla poz. z części II tj. poz. nr 4, 14, 15 (20 szt.), 24 (1 szt.), 34 (10 szt.), 35, 36 (2 szt.), 37 (1 szt.), 38, 39 (2 szt.), 40 (2 szt.), 41 (1 szt.), 43 ,44 45 (15 szt.), 46 (4 szt.), 47 (2 szt.), 54, 59, 60, 62, 53, 63, 65-148, 149 (50 szt.), 157 (1 szt.),165. Pozostałe narzędzia dostarczone będą do siedziby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie przy ul. 4-go Marca. 6. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania. 7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz wyposażenia warsztatowego - sygn. sprawy: ZP/32/2015
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa narzędzi, elektronarzędzi i zestawów narzędziowych
Dodano: 2014-05-21 - wyposażenie warsztatu samochodowego dla Jednostki Wojskowej 3294 w Świdwinie
Dodano: 2013-08-02 - DOSTAWA FORMY WTRYSKOWEJ Z ZESTAWEM WYMIENNYCH WKŁADEK DO WYKONYWANIA PRÓBEK DO BADAŃ Z TERMOPLASTYCZNYCH TWORZYW POLIMEROWYCH, WSPÓŁPRACUJĄCEJ Z POSIADANYMI WTRYSKARKAMI
Dodano: 2012-08-06