Przetargi.pl
DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU ŚMIECIARKI DO WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-512 Bejsce, Bejsce 252
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3511010 , fax. 041 3511010 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Bejsce 252 252
    28-512 Bejsce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3511010, fax. 041 3511010 w. 22
    REGON: 00053190900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/bejsce
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU ŚMIECIARKI DO WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego samochodu śmieciarki do wywozu nieczystości stałych dla potrzeb Gminy Bejsce z podwoziem r.p. 2009, zabudowa fabrycznie nowa r.pr. 2009. Parametry, jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia: 1. Kabina : Wyposażenie zewnętrzne: a. oświetlenie wejścia kierowcy i pasażera, b. szyba przednia ze szkła zespolonego, c. lusterko krawężnikowe prawe, d. lusterko szerokokątne prawe mechaniczne, e. lusterko szerokokątne lewe mechaniczne, f. lusterka wsteczne mechanicznie regulowane, g. lusterko przednie po stronie pasażera dojazdowe (zgodnie z EU) h. belka sygnalizacyjna (ostrzegawcza) na dachu kabiny Wyposażenie wewnętrzne a. pokrycie siedzenia standardowej jakości b. siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym c. osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera d. tablica rozdzielcza w wykonaniu standardowym e. wykładzina z tworzywa na podłogę i tunel silnika f. kabina krótka 3-miejscowa g. kamera przemysłowa wraz z mikrofonem pokazująca pracę ludzi współpracująca z monitorem i głośnikiem w kabinie kierowcy 2. Silnik, układ chłodzenia, sprzęgło a. silnik diesel o mocy minimum 200 kM b. skrzynia biegów - manualna c. pomiar zużycia paliwa 3. Układ hamulcowy a. elektroniczny system hamulcowy b. ABS układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania c. hamulce bębnowe dla osi przedniej d. hamulce bębnowe dla tylnej osi e. przyłącze sprężonego powietrza z przodu f. osuszacz powietrza 4. Układ kierowniczy a. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie b. koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem c. zbiornik oleju wspomagania układu kierowniczego z miarką d. blokada koła kierownicy 5. Rama a. belka zabezpieczająca przed wjazdem z tyłu b. zderzak stalowy c. poprzeczka dla sprzęgu przyczepy 160x100 6. Zawieszenie przednie a. przednie paraboliczne b. oś przednia napędzana c. przyłączany napęd kół przednich d. stabilizator przedniej osi 7. Zawieszenie tylne a. tylne pneumatyczne 6.Wskaźniki a. zestaw wskaźników km/h b. tachograf cyfrowy c. fabryczna aktywacja tachografu - wstępna kalibracja d. komputer pokładowy 7.Oświetlenie a. regulacja zasięgu świateł b. światła główne halogenowe podwójne H7 dla ruchu prawostronnego c. światła pozycyjne d. boczne światłą obrysowe 8. Wyposażenie elektryczne a. sygnał dźwiękowy elektryczny jednotonowy b. mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów c. Akumulatory 12V140Ah 2 szt d. skrzynka na akumulatory zamykana e. alternator 28V 110A 3080W f. elektryczny mechanizm wycieraczek g. alarm 9. Wyposażenie dodatkowe wymagane a. instrukcja obsługi w języku polskim b. apteczka oryginalna luzem c. trójkąt ostrzegawczy oryginalny luzem d. lampa ostrzegawcza luzem e. podnośnik hydrauliczny 10 t. f. 1 klin pod koła g. gaśnica h. koło zapasowe g. pojemnik z wodą do mycia rąk Wymagania techniczne dla urządzenia śmieciarki: a. dopuszczalna masa całkowita pojazdu - 12 t b. ładowność - nie mniej niż 5 t c. objętość - nie mniej niż 12 m3 d. średni stopień ugniecenia - min.2 - 5 e. długość zabudowy - do 6.000 mm f. czas opróżniania pojemnika 1100l - 8 -12s g. czas opróżniania odpadów - do 300 s h. masa urządzenia śmieciarki - do 5000 kg i. urządzenie wywrotu do obsługi pojemników o obj. 110 l, 240 l, 360 l, 780 l, 1100 l. j. system sterowania automatyczny i ręczny k. cykl automatyczny pojedynczy lub ciągły l. cykl sterowania ręcznego z możliwością niezależnego uruchomienia poszczególnych faz ł. sterowanie ręczne łopaty i prasy odwłokamożliwe w dowolną stronę i w dowolnej chwili (tył-przód) m. system sterowania wyposażony w dwa wyłączniki stop umożliwiające natychmiastowe zatrzymanie cyklu pracy umieszczone po obu stronach tylnej części odwłoka n. światło białe umożliwiające prace w warunkach o pogorszonej widoczności. Wyposażenie podstawowe a. rozdzielacz zamontowany na zewnątrz pojazdu b. filtr hydrauliczny ze wskaźnikiem zanieczyszczenia c. zbiornik oleju hydraulicznego d. zawór odcinający przy zbiorniku oleju e. napełnienie układu olejem hydraulicznym Dostarczony pojazd musi posiadać odpowiednie dokumenty pozwalające na zarejestrowanie we właściwych urzędach. Wspólny Słownik Zamówień: 34.14.45.10-6 - Pojazdy do transportu odpadów II. Zgodnie z art.82 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. III. Wymagany termin dostawy samochodu Zamawiającemu - do dnia 21-12-2009. IV. Cenę oferty brutto traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. V. Wymagane warunki rękojmi za wady oraz gwarancji jakości określone we wzorze umowy w rozdziale D niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000 zł do dnia 19 listopada 2009 godz. 9.00. 2. Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w gotówce, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Dostawa nowego samochodu śmieciarka - wadium - na następujące konto: Bank Spółdzielczy w Kielcach o/Nowy Korczyn Nr 12849300040169040002600006 4. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach niż pieniądze, oryginał zabezpieczenia należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot (względnie utrata) wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, to jest do dnia 18 grudnia 2009 r. włącznie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt 2.1.1. SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków (zgodnie z pkt 2.1.2. - 2.1.7. SIWZ). Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu metodą spełnia - nie spełnia, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (zgodnie z pkt 2) są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu, musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2007-2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonywał dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 4 do oferty - Informacje na temat doświadczenia oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Aby oferta była kompletna należy złożyć FORMULARZ OFERTOWY wraz z następującymi załącznikami i dokumentami: 2.1. Załącznik nr 1 Oświadczenia wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia: a) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę dostawy; g) Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania dostawy w wymaganym czasie; h) Oświadczenie, że zawarty w Rozdziale D SIWZ wzór umowy został przez wykonawcę zaakceptowany i zobowiązuje się on w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na podanych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2.1.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d) Katalog lub zdjęcia kolorowe oferowanego samochodu; e) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.1.3. Załącznik nr 2 - Cena oferty, 2.1.4. Załącznik nr 3 - Wymagany termin wykonania zamówienia, 2.1.5. Załącznik nr 4 - Informacja na temat doświadczenia, 2.1.6. Załącznik nr 5 - Wymagany termin realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady, Wykonawca udziela Zamawiającemu co najmniej 24 miesiące rękojmi za wady - minimum. 2.1.7. Załącznik nr 6 - Wymagany termin realizacji uprawnień z tytułu gwarancji jakości, Wykonawca udziela Zamawiającemu co najmniej 24 miesiące gwarancji jakości - minimum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/bejsce
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach