Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
REGON: 17074593000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i instalacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych – Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w ramach Projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i instalacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych – Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu w ramach Projektu pn.: „Wsparcie podmiotów leczniczych utworzonych przez Województwo Warmińsko-Mazurskie na dofinansowanie potrzeb sprzętowych i materiałowych przeznaczonych do zapobiegania rozprzestrzeniania oraz zwalczania zakażenia wirusem SARS-CoV-2” 3.2. Przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został podzielony przez Zamawiającego na następujące 6 pakietów / części: NR CZĘŚCI ZAMÓWIENIA/PAKIETU NAZWA SPRZĘTU ILOŚĆ SZTUK 1 Aparat EKG 1 2 Diatermia Chirurgiczna 1 3 Pompa infuzyjna wraz z wyposażeniem 25 4 Pompa perystaltyczna 4 5 Aparat do dekontaminacji pomieszczeń 1 6 Myjka ultradźwiękowa 1 3.3. Szczegółowy opis (wymagania w zakresie ilości i parametrów technicznych) sprzętu medycznego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, został określony w poszczególnych specyfikacjach technicznych sprzętu, które stanowią odpowiednio Załączniki od 1 do 6 do SIWZ. Przedstawione parametry techniczne w wyszczególnionych dokumentach jak i SIWZ są bezwzględnie wymagane. 3.4. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (jeśli dotyczy danego asortymentu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ . 2. Wypełnioną i podpisaną Specyfikację techniczną wyposażenia medycznego na część / pakiet przedmiotu zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, odpowiednio Załącznik od nr 1 do nr 6 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 12 do SIWZ w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 11 do SIWZ. 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy) 8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa mikroskopu operacyjnego okulistycznego
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa funduskamer
Dodano: 2023-10-04 - Doposażenie w sprzęt medyczny oraz rehabilitacyjny Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
Dodano: 2023-09-08 - Dostawa funduskamer
Dodano: 2023-09-07 - Doposażenie PZOZ w Grodzicznie w nowoczesny sprzęt, aparaturę medyczną i diagnostyczną, w tym do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów, którzy przeszli COVID – 19
Dodano: 2023-09-07 - Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby GOZ sp. z o.o wraz z finansowaniem
Dodano: 2023-07-14 - Zakup, dostawa pulsoksymetru, aparatu EKG i innego sprzętu medycznego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o. w ramach projektu Dostępność Plus dla Zdrowia
Dodano: 2023-06-26 - Zakup specjalistycznej aparatury diagnostycznej i sprzętu medycznego na potrzeby usług świadczonych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2023-06-14 - „Dostawa aparatu USG dla Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”
Dodano: 2023-02-22