Przetargi.pl
„Dostawa mleka i produktów mleczarskich”

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa mleka i produktów mleczarskich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:a)Zadanie nr 1 – dostawa mleka i produktów mleczarskich do 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SIWZ;b)Zadanie nr 2 - dostawa mleka i produktów mleczarskich do JW. 1872 w Trzebiatowie – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SIWZ;c)Zadanie nr 3 – dostawa mleka i produktów mleczarskich do JW. 4338 w Mirosławcu – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 3c do SIWZ.Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1, Zadania nr 2 oraz Zadania nr 3.Wskazanie asortymentu oraz ilości przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań zawiera, załącznik nr 3a-c do SIWZ – Formularze cenowe – który jest jej integralną częścią.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:Miejsce dostaw:a)Dla Zadania 1 –Magazyn Żywnościowy 21 BLT: ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin;b)Dla Zadania 2 – Magazyn Żywnościowy JW. 1872: ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów;c)Dla Zadania nr 3 – Magazyn Żywnościowy JW. 4338 w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec.Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, 2 razy w tygodniu w godzinach od 07.30 do 13.00. W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany.Ilość towaru i ich wartości dostaw określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 3 a-c do SIWZ – są ilościami i wartościami planowanymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości żywionych). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw.W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sil zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie częstotliwości dostaw (przy niezmienności wartości umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych. Wykonawca zobowiązuje się, że każda osoba realizująca przedmiot umowy na terenie jednostki wojskowej musi posiadać obywatelstwo polskie. Wykonawca lub pracownicy Wykonawcy, biorący udział w dostawie, a nieposiadające obywatelstwa polskiego, mogą wejść na teren jednostki wojskowej (chronionego obiektu) celem realizacji przedmiotu umowy, wyłącznie po uzyskaniu Pozwolenia Jednorazowego wydanego przez szefa właściwej Instytucji Koordynującej lub Dowódcy Jednostki, po uprzednim uzyskaniu pozytywnej opinii Dyrektora Zarządu Operacyjnego służby Kontrwywiadu Wojskowego. Podstawa prawna: Decyzja Nr 19/MON z 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie Obrony Narodowej. Przedmiot umowy musi posiadać wymóg: I klasy jakości. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawcy mogą składać swoje oferty. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. Zamawiający, korzystając z prawa opcji, gwarantuje realizację zamówienia, polegającego na dostawach mleka i produktów mleczarskich, w ramach 30% wartości wyrażonej ilościowo w formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy. Pozostałe 70% stanowi opcje, które zostaną zrealizowane zgodnie z potrzebami i możliwościami finansowymi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają:a)Aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, wydaną zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 242 ze zm.),LUB b)Obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2017, poz. 149 ze zm.), LUB c)Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach