Przetargi.pl
Dostawa mebli i wyposażenia biurowego dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, Sandomierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 42 613 , fax. 41 36 42 615
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
    Sandomierska 105
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 42 613, fax. 41 36 42 615
    REGON: 102124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli i wyposażenia biurowego dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia biurowego dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1) część 1 – obejmuje dostawę mebli biurowych; 2) część 2 – obejmuje dostawę krzeseł i foteli biurowych; 3) część 3 – obejmuje dostawę szaf metalowych. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadających odpowiednie atesty i certyfikaty, nie może zawierać elementów szkodliwych dla zdrowia i życia ludzi. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie mebli i wyposażenia zgodnie z określonym miejscem realizacji dostawy, rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz uporządkowanie miejsca dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości ustalonej dla części zamówienia, na którą składana jest oferta. Wysokość wadium wynosi: 1) część 1 – 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych); 2) część 2 -1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych); 3) część 3 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp tj.:  w pieniądzu;  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  w gwarancjach bankowych;  w gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 1010 1238 0804 4813 9120 0000 z podaniem tytułu na dowodzie przelewu „Wadium - Dostawa mebli i wyposażenia biurowego dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach- część …….”. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 306 (kancelaria) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy oraz informację: „Wadium – „Dostawa mebli i wyposażenia biurowego dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach część …….”. Kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 6. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniężna. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. 7. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności:  określenie postępowania (jego nazwę),  nazwę Wykonawcy,  określenie Zamawiającego jako beneficjenta,  wysokość gwarantowanej kwoty wadium,  termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.  dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. 8. Z treści dokumentu wadium wniesionego w sposób, o którym mowa w pkt. 6 winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego. Zamawiający sprawdzi czy w terminie składania ofert pieniądze znajdują się na jego koncie. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach