Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 254 375 , fax. 713 270 425
- Data zamieszczenia: 2019-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
ul. H. Kamieńskiego
51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 254 375, fax. 713 270 425
REGON: 97789300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych nośników danych do drukarek i kserokopiarek, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. H. Kamieńskiego 73A. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 3. Szczegółowy opis zawierający rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu i typ urządzenia, jakim dysponuje Zamawiający oraz ilości zostały zawarte w formularzu asortymentowo-centowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego. 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza dostarczanie materiałów: 1) oryginalnych tzn. autoryzowanych przez producenta sprzętu lub 2) równoważnych tzn. fabrycznie nowych produktów innej firmy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: czterech tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego prowadzone przez PKO BP SA Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławiu nr konta 95 1020 5226 0000 6002 0349 8904, z dopiskiem – Szp/FZ – 26/2019 5. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 8, 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych, o których mowa w ust. 8 i 9 niniejszego rozdziału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA TONERÓW
Dodano: 2024-03-20 - „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2022-12-29 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2022-12-29 - Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT4
Dodano: 2022-12-15 - Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT3
Dodano: 2022-11-25 - „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2022-11-08 - „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2022-09-26 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2021-03-24 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
Dodano: 2021-01-21