Województwo Łódzkie ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 426 633 391
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6633385, 6633384, fax. 426 633 391
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lodzkie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów dotyczących działań informacyjnych z zakresu kolejowych przewozów pasażerskich. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części tj: Część Nr 1: pendrive 32 GB (250 sztuk) Część Nr 2: torba płaska na zakupy z dnem (500 sztuk) Część Nr 3: opaska odblaskowa (800 sztuk) Część Nr 4: czyścik, ściereczka do ekranów LCD, okularów (1000 sztuk) Część Nr 5: worek typu plecak (500 sztuk) Część Nr 6: koszulka T-shirt bawełniana damska (400 sztuk) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ (Część 1-6) i Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ (Projekt umowy dla części 1-6) - patrz załącznik nr 1 do umowy Uwaga: W zależności od liczby zawartych umów z wybranymi wykonawcami w zakresie części 1-6 w umowie i SOPZ-ie pozostaną zapisy właściwe dla danej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wszystkie wolne miejsca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca, o ile z treści Formularza ofertowego nie wynika inaczej), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ), 2) Do oferty należy dołączyć, także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia z pkt 7.1.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa gadżetów, upominków związanych z ekologią w celu podniesienia świadomości ekologicznej mieszkańców gminy Opoczno
Dodano: 2023-05-23 - Dostawa gadżetów, upominków związanych z ekologią w celu podniesienia świadomości ekologicznej mieszkańców gminy Opoczno
Dodano: 2023-04-13 - "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej"
Dodano: 2023-04-04 - „Wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego”
Dodano: 2022-09-23 - zakupu materiałów promocyjnych na potrzeby szczepień przeciw COVID-19
Dodano: 2021-12-31 - Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2021-03-19 - Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2020-12-07 - Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2020-11-05 - DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
Dodano: 2020-10-28 - Wykonanie i dostawa materiałów promujących markę Budżet Obywatelski – "ŁÓDZKIE NA PLUS"
Dodano: 2020-09-28