Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
- Data zamieszczenia: 2014-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
Księginice 14 14
59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
REGON: 02051616500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH DO BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNYCH INWESTYCJI PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY LUBIN W 2014 ROKU W MIEJSCOWOŚCIACH OBORA I RASZOWA MAŁA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych w ramach prowadzonych inwestycji gminnych przy budowie sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Obora i Raszowa Mała realizowanych przez GZUKiM w Księginicach. 1.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Księginicach 14. 1.3. Wykonawca bezwzględnie odpowiada za rozładunek. Materiały będą dostarczone i rozładowane przez Wykonawcę (np. za pomocą HDS). Elementy studni betonowych będą transportowane we wskazane miejsce budowy, tj. do miejscowości Obora. 1.4. Dostawy materiałów będą się odbywać w dni robocze od godziny 7.00 do 14.00. Minimum na sześć godzin bądź 1 dzień przed przyjazdem Wykonawca ma obowiązek o tym fakcie poinformować Zamawiającego. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zakupu części przedmiotu zamówienia, w przypadku zmniejszenia się zapotrzebowania Zamawiającego lub ograniczeniu środków finansowych na ich zakup. 1.6. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość i terminowość dostarczonych materiałów. 1.7. Dostarczone materiały powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz powinny odpowiadać pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać dokumenty odpowiadające przepisom Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami). 1.8. Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę za dostarczone materiały zgodnie z zapotrzebowaniem, odrębną dla poszczególnych zadań a także w rozbiciu na materiały dla wody i kanalizacji. 2. Szczegółowe zestawienie materiałów z podziałem na materiały sieci wodociągowych i kanalizacji ściekowej zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 7 A i B do SIWZ oraz Opis studni - stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441600009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=82&r=r
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2016-07-01Dostawa materiałów hydraulicznych na modernizację sieci wodociągowej
- Dodano: 2016-05-24Dostawa materiałów hydraulicznych na 2 zadania inwestycyjne
- Dodano: 2016-05-20DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWEJ - postępowanie Nr 03 PN 16
- Dodano: 2016-02-09dostawa materiałów wodno-kanalizacyjnych
- Dodano: 2015-09-18Dostawa rur przepustowych PEHD oraz opasek na realizację zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi leśnej wewnętrznej w Leśnictwa Klatka-Jarkowice w oddziałach leśnych nr: 188, 206-209, 211, 219-229, 231, Nadleśnictwo Kamienna Góra
- Dodano: 2015-07-31Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych
- Dodano: 2015-07-23Dostawa materiałów hydraulicznych na zadanie inwestycyjne
- Dodano: 2015-06-10Dostawa materiałów hydraulicznych
- Dodano: 2015-04-02DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH DO BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNYCH INWESTYCJI PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY LUBIN W 2015 ROKU
- Dodano: 2015-03-19Dostawa materiałów hydraulicznych na zadanie inwestycyjne