Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 71-245 Szczecin, ul. Szafera
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 400 , fax. 914 394 763
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
    ul. Szafera 10
    71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 400, fax. 914 394 763
    REGON: 10613083001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna, Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem do miejsc dostawy) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz artykułów biurowych i papieru ksero zwanych dalej „artykułami biurowymi” na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1A - 1C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ. 2. Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 7 B, 7 C do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów eksploatacyjnych, artykułów biurowych zostały określone w pkt II.3 rozdziału II SIWZ, oraz w załączniku nr 1 do projektów umów stanowiących załącznik nr 7A-7C. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorach umów wraz z załącznikami, które stanowią Załącznik nr 7A-7C do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6) ustawy Pzp na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, w tym tonery do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, bębny do urządzeń wielofunkcyjnych; Zadanie nr 2 – dostawa artykułów biurowych w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych; Zadanie nr 3 - dostawa papieru ksero. 6. Dostawa materiałów eksploatacyjnych odbędzie się jednorazowo do siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 7.Dostawy artykułów biurowych do jednostek Zamawiającego będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do wyczerpania asortymentu i maksymalnej wartości umowy (wg załącznika nr 7B do SIWZ), określonej na podstawie oferty Wykonawcy, nie dłużej niż do dnia 15.10.2020 r. Dostawa artykułów biurowych do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych zostanie zrealizowana w terminach określonych w formularzu ofertowym. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostawy do Biur Powiatowych. Zamawiający przewiduje maksymalnie do dwóch dostaw do każdego z Biur Powiatowych. 8. Dostawa papieru ksero do jednostek Zamawiającego będzie zrealizowana w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125120-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym w zależności od zadania, na które zostanie złożona oferta wg załącznika Nr 2 A lub 2 B lub 2 C do SIWZ. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności wyłącznie w jednej z form: 2.1 Oferta pisemna: tj. Formularz Ofertowy w zależności od zadania, na które zostanie złożona oferta, w formie pisemnej (podpisany przez osoby upoważnione do tych czynności), albo 2.2 Oferta składana w postaci elektronicznej: Formularz Ofertowy w zależności od zadania w postaci elektronicznej (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do tych czynności) za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, należy złożyć w następujących formach: 3.3.1 Oferta pisemna: Pełnomocnictwo podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze w formie oryginał lub kopii potwierdzonej notarialnie, 3.3.2. Oferta w postaci elektronicznej: Pełnomocnictwo opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Zamawiający dopuszcza złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów. W przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowaną osobę. Zapisy rozdziału V.4 SIWZ stosuje się odpowiednio. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, wg załącznika nr 3 do SIWZ o braku podstaw wykluczenia o tych podmiotach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach