Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ ORAZ KLIMATYZATORÓW – sprawa numer 6/2019

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ ORAZ KLIMATYZATORÓW – sprawa numer 6/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz klimatyzatorów zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2, 3 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 2) ZADANIE NR 2: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 4) ZADANIE NR 4: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 5) ZADANIE NR 5: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 6) ZADANIE NR 6: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 7) ZADANIE NR 7: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 8) ZADANIE NR 8: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 9) ZADANIE NR 9: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 10) ZADANIE NR 10: Dostawa jednorazowa klimatyzatorów do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grupa; 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczany przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej gwarantujące bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia 2) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu, gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 3) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych/ właściwościach fizyczno-chemicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). 5) Każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie ( o ile dotczy). 6) Wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN – EN ISO 9001 – dotyczy zadania nr 1,2,3. 7) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, którego termin przydatności/ ważności dostarczonego asortymentu wynosi: 1) w zakresie zadania nr 1: min. 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (w zakresie poz. nr 2,16,17,74 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – min. 3 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego). 2) w zakresie zadania nr 2: min. 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (w zakresie poz. nr 1,2,3,14,15,75 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – min. 3 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego). 3) w zakresie zadania nr 3: min. 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego (w poz. nr 1 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – min. 3 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego). 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia: 1) w zakresie zadania nr 4: poz. nr 1,2,6,7,11 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres min.12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 2) w zakresie zadania nr 5: poz. nr 1,2,24-29 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 3) w zakresie zadania nr 6: poz. 5,13,14,22-26 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 4) w zakresie zadania nr 7: poz. nr 1-3 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 5) w zakresie zadania nr 8: poz. nr 1,2,7,8 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 6) w zakresie zadania nr 9: poz. nr 3,4 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 7) w zakresie zadania nr 10: poz. nr 1-2 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – na okres min. 24 miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; 5. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w SIWZ w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta – dotyczy: - Zadania nr 7 poz. nr: 1 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; - Zadania nr 8 poz. nr: 1 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; - Zadania nr 9 poz. nr: 7 Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego w zakresie wskazanym w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, „j.m.”, funkcji, przeznaczenia. Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44810000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularza ofertowego – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie produktów równoważnych – dokumenty wskazane w Rozdziale III ust. 6 SIWZ; 2) Oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3) Pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną