Przetargi.pl
„Dostawa krzeseł obrotowych dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach”

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    Kościuszki 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa krzeseł obrotowych dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i wniesienie do siedziby oraz Oddziałów Zamiejscowych WUP 150 szt. krzeseł obrotowych, ergonomicznie wyprofilowanych, zapewniających możliwość dostosowania do indywidualnych cech antropometrycznych pracownika, o podwyższonym standardzie. Krzesła mają spełniać założenia określone w Rozporządzeniu Ministra pracy i Polityki Społecznej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). SPECYFIKACJA: Krzesło obrotowe powinno być wyposażone w następujące elementy: • podstawę jezdną opartą na 5 ramionach wykonaną z polerowanego aluminium; • koła jezdne miękkie (np. kauczukowe) samohamowne mające zapobiegać samoczynnemu odjeżdżaniu fotela podczas wstawania; • siłownik gazowy do płynnej regulacji wysokości krzesła; • siedzisko ergonomicznie wyprofilowane, komfortowe, regulowane posiadające: - mechanizm synchronicznego odchylania oparcia i siedziska z regulacją sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego; - mechanizm regulacji głębokości z możliwością jego blokady; - wykonane z wysokogatunkowej, atestowanej tkaniny lub tkaniny membranowej przepuszczającej powietrze; - wyściełane trudnopalną pianką wykonaną w technologii pianek wylewanych w formach, gęstość pianki siedziska minimum 75 kg/m3 – nie dopuszcza się pianek ciętych; • podłokietniki o regulowanej w kilku płaszczyznach wysokości (góra-dół oraz przód - tył); • elastyczne oparcie: - wyprofilowane do naturalnego kształtu kręgosłupa pozwalające na osiągnięcie optymalnego efektu dopasowania do kręgosłupa użytkownika; - wyposażone w podparcie lędźwiowe o regulowanej wysokości lub samoczynnie dopasowujące się do kształtu ciała w najbardziej narażonej na urazy części lędźwiowej kręgosłupa; - wyposażone w mechanizm sterujący pozwalający odchylać kubełek krzesła w tył oraz blokować; odchylenie w min. 4 pozycjach lub regulację płynną, pozwalającą blokować oparcie w dowolnej pozycji; - wyposażone w system zapobiegający uderzeniu oparcia w plecy siedzącego po zwolnieniu blokady mechanizmu; - wykonane w całości z wysokogatunkowej, atestowanej tkaniny lub z elastycznej siatki dopasowującej się do kształtu ciała bez maskownicy plastikowej w tylnej części oparcia; - posiadające regulację wysokości oparcia względem siedziska; • regulowany, miękki zagłówek; • funkcję swobodnego kołysania umożliwiającą odciążenie mięśni pleców i ramion w czasie pracy, • szary, czarny, brązowy lub mieszany/melanż kolor tapicerki/siateczki - nie dopuszcza się występowania elementów ze skóry, ekoskóry lub materiałów skóropodobnych. Parametry krzesła powinny być następujące: • min. 120 kg nośności, • min. 115 cm wysokości (bez zagłówka), • min. 45 cm wysokość siedziska, • min. 45 cm głębokość siedziska, • min. 48 cm szerokość siedziska, • min. 55 cm wysokość oparcia (bez zagłówka), • min. 18 cm wysokość podłokietników nad siedziskem, • min. 60000 cykli odporności materiału. Krzesła powinny być objęte minimum 3-letnim okresem gwarancji udzielonej przez producenta. UWAGI: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy powinien dostarczyć krzesło obrotowe tożsame z tymi, które będą przedmiotem realizacji ewentualnego zamówienia w celu potwierdzenia zgodności oferty z wymogami określonymi w specyfikacji. Po zakończeniu postępowania przedmiotowy mebel może zostać użyty przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Płatność za dostawę nastąpi po zrealizowaniu poszczególnych transz lub całej dostawy, po uprzednim sprawdzeniu stanu i parametrów dostarczonych krzeseł oraz po podpisaniu protokołu odbioru potwierdzającego kompletność oraz jakość dostawy. Sporządzenie protokołu odbioru leży po stronie Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia niezgodności elementów dostawy lub braków ilościowych, Zamawiający zgłosi zastrzeżenia w protokole różnic (będącym częścią protokołu odbioru). Na podstawie protokołu różnic Wykonawca dokona uzupełnienia braków w terminie 7 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu różnic. Po uzupełnieniu braków i sprawdzeniu stanu technicznego krzeseł zostanie sporządzony przez Zamawiającego protokół odbioru potwierdzający kompletność dostawy. Za skuteczną dostawę Zamawiający uznaje moment podpisania protokołu odbioru kompletnej dostawy przez obie strony. Zapłata za zakupiony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Krzesła do montażu powinny być zapakowane w kartony transportowe. Dostawy będą realizowane do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz do Oddziałów Zamiejscowych Urzędu w następujących lokalizacjach: - Katowice - ul. Kościuszki 30; - Częstochowa - Al. Niepodległości 20/22; - Bielsko-Biała - ul. Piastowska 40. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować dostawę w trzech transzach: • pierwsza transza – 35 sztuk krzeseł, w tym 20 sztuk krzeseł do Oddziału Zamiejscowego WUP w Częstochowie oraz 15 sztuk krzeseł do Oddziału Zamiejscowego WUP w Bielsku-Białej; • druga transza – 60 sztuk krzeseł do siedziby WUP w Katowicach; • trzecia transza – 55 sztuk krzeseł do siedziby WUP w Katowicach. Planowany maksymalny termin realizacji usługi: dostawę pierwszej transzy krzeseł należy zrealizować nie później niż do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Dostawę drugiej transzy należy zrealizować w terminie 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Dostawę trzeciej transzy należy zrealizować w terminie 42 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, ale nie później niż do 13.12.2019 r. Całość przedmiotowego zamówienia powinna być zrealizowana nie później niż do dnia 13.12. 2019 r. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a PZP) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 11 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ dotyczącego podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; – przelewem na rachunek bankowy prowadzony w Getin Noble Bank SA pod nr 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001 z dopiskiem „wadium – znak sprawy: PN/11/19”; - w formach niepieniężnych: 1)poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). Wadium wniesione w formach niepieniężnych, o których mowa w pkt 18.2.2. SIWZ, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej - na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą - wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał dokumentu wadialnego należy umieścić w kopercie, bez wpinania/wszywania go do oferty. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu wadialnego, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, była dołączona do oferty. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt 18.2.2 SIWZ, niezawierające zobowiązań, o których mowa w pkt 18.3 SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach