Przetargi.pl
Dostawa koparko – ładowarki kołowej.

Gmina Tuchomie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-133 Tuchomie, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 215 040 , fax. 598 215 056
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchomie
    ul. Jana III Sobieskiego 16
    77-133 Tuchomie, woj. pomorskie
    tel. 598 215 040, fax. 598 215 056
    REGON: 77097959400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko – ładowarki kołowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko – ładowarki kołowej, która obejmuje zakup oraz dostawę do siedziby Zamawiającego. WYMAGANE WARUNKI TECHNICZNE: 1) koparko–ładowarka kołowa, spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 2) bardzo dobry stan techniczny koparko ładowarki bez ukrytych wad; 3) masa własna od 7000 kg – do 9000 kg; 4) rok produkcji nie starsza jak 2015; 5) przebieg – nie większy jak 4000 mtg; 6) ogumienie przód, tył – zużycie max. 25 %; 7) silnik wysokoprężny, turbodoładowany moc min: 74 kW (100KM) spełniający min. normę Stage IIIB/Tier 3 obowiązującą w zakresie emisji spalin i redukcji zanieczyszczeń emitowanych przez pojazdy; 8) napęd koparko – ładowarki na wszystkie osie (4x4) z możliwością rozłączenia napędu przedniej osi; 9) skrzynia biegów półautomatyczna typu np. Powershift lub równoważna, 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu; 10) przełącznik zmiany kierunku jazdy; przód – tył typu np. Power Shuttle lub równoważny; 11) koła jezdne o równej wielkości w rozmiarze 28 cali; 12) obie osie skrętne, układ kierowniczy ze wspomaganiem; 13) dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący; 14) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 15) Sterowanie osprzętem za pomocą dźwigni; 16) Stan: używany; 17) Na dzień dostawy pojazdu - pojazd ma mieć wymienione wszystkie płyny i oleje. OSPRZĘT ŁADOWARKOWY KOPARKO–ŁADOWARKI: 1) Układ amortyzacji łyżki ładowarkowej np. SRS lub równoważny; 2) System samopoziomowania łyżki ładowarkowej, powrót do trybu kopania; 3) Łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym – możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; 4) Na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; 5) Pojemność łyżki ładowarki minimum 1 m3; 6) Wysokość załadunku od 3,00 m do 3,20 m; 7) Wysokość wyładunku od 2,50 m do 2,72 m; 8) Wysokość podnoszenia na widłach – minimum 2,9 m. OSPRZĘT KOPARKOWY PODSIĘBIERNY KOPARKO–ŁADOWARKI: 1) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; 2) łyżka koparkowa min 2 szt. w tym podstawowa o szer. 60 cm oraz „skarpówka”; 3) ramię koparkowe zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 4) maksymalna głębokość kopania 5,90 m; 5) zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia – max 6,52 m; 6) zasięg na poziomie gruntu w bok od osi obrotu maszyny – max 7 m; 7) wysokość załadunku ok. 4,72 m; 8) zęby na łyżce; 9) udźwig: - z wysuwem - min. 700 kg - bez wysuwu – min. 1450 kg INFORMACJE DODATKOWE: • oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim; • instalacja elektryczna 12 V z oświetleniem drogowym; • światło ostrzegawcze migające zamocowane na dachu kabiny; • kabina wyciszona, wentylowana i ogrzewana; • kierownica regulowana, fotel operatora regulowany i amortyzowany; • konstrukcja kabiny zapewniająca widoczność łyżki załadowczej czasie pracy; • siedzenie wyposażone w pas bezpieczeństwa; • lusterka wsteczne; • układ hamulcowy tarczowy, mokry z możliwością hamowania prawą i lewą stroną; • kolor maszyny – żółty; • Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania pojazdu; • Na dzień odbioru pojazdu Wykonawca przedłoży dokumenty pojazdu oraz karty katalogowe, atesty, deklaracje itp. potwierdzające spełnienie w/w parametrów pojazdu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone parametry techniczne. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43260000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 2016 r. poz. 110, 650, 1000 359 i 1669 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Bytowie nr konta 68 9321 0001 0000 1821 2000 0050 z adnotacją: "Wadium - dostawa koparko – ładowarki kołowej”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. 3) Potwierdzenie wniesienia wadium. 4) Dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpisy do występowania w imieniu wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionego/ych przedstawiciela/i a w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum / spółka cywilna) - każdego z wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - jeżeli dotyczy. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z tym, że w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach