Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-572 Poznań, ul. Szpitalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618491375, , fax. +48618491562
- Data zamieszczenia: 2020-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Szpitalna 27/33
60-572 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618491375, , fax. +48618491562
REGON: 00028886300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skp.ump.edu.pl/pl/og%C5%82oszenia/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników do analizatora ABL80 (będącego własnością Szpitala) oraz odczynników do diagnostyki cukrzycy i tarczycy do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 5/20 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednorazowego, drobnego sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników do analizatora ABL80 (będącego własnością Szpitala) oraz odczynników do diagnostyki cukrzycy i tarczycy do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - na warunkach przedstawionych w załącznikach (pakietach) nr 1-15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (stanowiących jej integralną część). Pakiety przedstawiają szacunkowe zapotrzebowanie na dany asortyment (w zależności od pakietu, a mianowicie na okres 12 miesięcy – pakiet nr 1-7, 14-15 oraz na okres 24 miesięcy – pakiet 8 -13). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192500-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony/e przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego Załącznik/i nr 1-15 do siwz formularz/e ofertowy/e, (złożony/e w formie oryginału), 2.Aktualny dokument KRS lub CEIDG - służący do weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy (Zamawiający zaleca/prosi Wykonawców o dołączenie ww. dokumentu do oferty), 3.Oświadczenie, o którym mowa w punkcie VIA ppkt 1.1. niniejszej siwz. INNE DOKUMENTY STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY: Do oferty Wykonawca dołączy również: 1.pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie figuruje we właściwym rejestrze (lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), Uwaga! Wszelkie pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14.02.1991 r. Prawo o notariacie; tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Uwaga! Stosownie do treści art. 91 ust. 3a Pzp, jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego (załączając do formularza ofertowego stosowne oświadczenie), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując w oświadczeniu nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego została szczegółowo określona w treści punktu XI siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Próbówki PS, 10 ml
Dodano: 2021-04-29 - Falkon 50 ml
Dodano: 2021-03-17 - Sterylne krioprobówki wolne od Dnaz i Rnaz, endotoksyn 2,0 ml z PP
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa probówek do zamkniętego systemu poboru krwi wraz z akcesoriami
Dodano: 2019-07-19 - Zakup i dostawa probówek polistyrenowych do Cytometru przepływowego Facs Canto.
Dodano: 2018-07-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę probówek i innych akcesoriów do zamkniętego, próżniowego systemu pobierania krwi
Dodano: 2018-02-05 - : Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego wraz z dzierżawą 2 aparatów do oznaczania OB - pakiet nr 3 dla SPZOZ Krotoszyn
Dodano: 2017-07-07 - Dostawa wyrobów laboratoryjnych plastikowych dla poszczególnych pracowni Centralnego Laboratorium
Dodano: 2017-05-10 - Dostawa wyrobów laboratoryjnych plastikowych dla poszczególnych pracowni Centralnego Laboratorium
Dodano: 2017-03-16