Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Plac Matejki 13
31157 Kraków, woj. małopolskie
tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
REGON: 27578300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.kraklow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie oprogramowania do definiowania klauzul, warunków, oświadczeń z możliwością przypisywania ich do poszczególnych użytkowników, grup i widoków w Zintegrowanym Systemie Zarządzania Uczelnią Akademus - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do definiowania klauzul, warunków, oświadczeń z możliwością przypisywania ich do poszczególnych użytkowników, grup i widoków w Zintegrowanym Systemie Zarządzania Uczelnią Akademus (dalej zwany również „Modułem”) w ramach, a w szczególności: 1) Dostawa oprogramowania składającego się na Moduł; 2) Zaprojektowanie i wdrożenie Modułu, w tym: - wykonanie analizy przedwdrożeniowej, w tym sporządzenie harmonogramu wykonania umowy, z założeniem, że wdrożenie i odbiór Modułu ma nastąpić najpóźniej do 60 dni od daty zawarcia umowy. - opracowanie projektu technicznego wdrożenia Modułu; - instalację, konfigurację na serwerze wskazanym przez Zamawiającego oraz uruchomienie Modułu zgodnie z projektem technicznym wdrożenia Modułu, w tym integrację z Systemem i innymi wskazanymi przez Zamawiającego działającymi w powiązaniu z powyższym systemami informatycznymi oraz przeprowadzenie testów akceptacyjnych; - przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń z obsługi wdrożonego Modułu - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powdrożeniowej, opracowanej przez Wykonawcę; 3) Przeniesienie autorskich praw majątkowych do oprogramowania i dokumentacji; 4) Udzielenie gwarancji na wdrożony Moduł; Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SIWZ ”Szczegółowa Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia (SSPZ)” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ofertę stanowi: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, sporządzony wg. załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); Wraz z ofertą należy złożyć : 1) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 2) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani s do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 ze zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowań oraz akcesoriów na potrzeby 5 WSZK
Dodano: 2023-12-04 - Rozszerzenie licencji z 650 do 850 tj. 200 dodatkowych licencji dla rozwiązania wielopoziomowej ochrony dostępu w pakiecie ESET PROTECT Enterprise On-Prem, z licencją i wsparciem technicznym
Dodano: 2023-11-24 - Zakup sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” - etap 2
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa aktualizacji oprogramowania Kamsoft dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
Dodano: 2022-10-21 - Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Wielka Wieś – część II
Dodano: 2021-03-24 - „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Wielka Wieś – część II”
Dodano: 2020-12-28 - Zakup w ramach projektu dofinansowanego z UE bezterminowej i nieograniczonej terytorialnie licencji dla dowolnej liczby użytkowników na oprogramowanie służące do symulacji działalności firmy w formie gry online wraz ze wsparciem merytorycznym przez okres 3 lat realizacji zajęć dydaktycznych w projekcie (2020-2023)
Dodano: 2020-09-14 - Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
Dodano: 2020-04-07 - Zakup i dostawa oprogramowania
Dodano: 2019-10-18 - Dostawa stacji planowania leczenia w ramach programu wieloletniego pn: „Narodowy Program Zwalczania Chorób Nowotworowych"
Dodano: 2019-09-16