Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 2204801 , fax. 22 2204899
- Data zamieszczenia: 2012-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
ul. Postępu 21 21
02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 2204801, fax. 22 2204899
REGON: 01742760400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie aplikacji do obsługi procesu mandatowego dla centrum automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym (canard) wraz z udzieleniem licencji oraz usługą wsparcia powdrożeniowego i przeszkoleniem pracowników zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i wdrożenie aplikacji do obsługi procesu mandatowego dla centrum automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym (canard) wraz z udzieleniem licencji oraz usługą wsparcia powdrożeniowego i przeszkoleniem pracowników zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wdrożenia produkcyjnego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gitd.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego
Dodano: 2015-12-10 - zakup oprogramowania Office Home and Business - 20 szt
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa licencji na oprogramowanie firmy Microsoft dla Państwowego Instytutu Geologicznego-Państwowego Instututu Badawczego.
Dodano: 2011-10-25 - Dostawa oprogramowania i sprzętu peryferyjnego
Dodano: 2011-08-25 - DOSTAWA PAKIETU 200 LICENCJI OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO MICROSOFT OFFICE 2010 STANDARD
Dodano: 2010-09-01 - Dostawa systemu kadrowo-płacowego przystosowanego do potrzeb Zamawiającego
Dodano: 2010-08-31