Przetargi.pl
Dostawa i rozładunek papieru do drukarek oraz kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze.

Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 292 700 , fax. 684 519 449
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Zjednoczenia 104
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 292 700, fax. 684 519 449
    REGON: 10613083000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i rozładunek papieru do drukarek oraz kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek papier formatu A4, który musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy, zgodny z wymaganiami Zamawiającego oraz posiadać certyfikat od producenta, potwierdzający minimalne parametry bieli dla papieru 161 CIE. 2) Zakres przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne papieru zostały określone w tabeli asortymentowo – cenowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ i Umowy. 3) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się zgodnie z terminem podanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy), którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jednak nie dłużej niż 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. Papier należy dostarczyć, rozładować i wnieść do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń magazynowych, znajdujących się na parterze budynku Oddziału Regionalnego w Zielonej Górze przy Al. Zjednoczenia 104.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku na podstawie treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4A do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Właściwie wypełniony i podpisany: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy, b) Tabela asortymentowo – cenowa przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ i Umowy. 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom – Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców, jak za swoje własne. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty powyższego załącznika, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona całość zamówienia samodzielnie, bez zatrudnienia podwykonawców. 4. Certyfikat producenta papieru potwierdzający minimalne parametry bieli – 161 CIE. 5.  Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach