Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA lABORATORYJNEGO – AUTOKLAWU w ilości 2 szt dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu

Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Jaroszowiec, Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
    Kolejowa 1 a
    32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie
    tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
    REGON: 29421400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA lABORATORYJNEGO – AUTOKLAWU w ilości 2 szt dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.3.1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż urządzenia laboratoryjnego – autoklawu w ilości sztuk 2 zgodnie z parametrami określonymi przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym – załączniki nr 1A i nr 1B do SIWZ. Realizowanego na podstawie zawartej Umowy o partnerstwie na rzecz wspólnej realizacji Projektu pn. „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Medyczny” Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2 Usługi Społeczne i Zdrowotne, Poddziałanie 9.2.1 Usługi Społeczne i Zdrowotne w Regionie. II.3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostarczenie w ramach ceny oferty oraz zapewnienie wniesienia do miejsca montażu fabrycznie nowych, (gotowych do użytkowania bez dodatkowych zakupów) 2 szt. autoklawów na koszt i ryzyko Wykonawcy, montaż i podłączenie do istniejących źródeł zasilania wraz z zapewnieniem niezbędnych akcesoriów. 2) uruchomienie w Laboratorium Diagnostyki Prątka Gruźlicy w siedzibie Zamawiającego oraz oddanie do użytkowania na podstawie Protokołu odbioru technicznego urządzenia ciśnieniowego po uzyskaniu Decyzji zezwalającej na eksploatację urządzenia ciśnieniowego wydanej rzez Urząd Dozoru Technicznego, 3) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, konserwacji i użytkowania potwierdzone wydaniem certyfikatów/stosownych dokumentów, 4) zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnych corocznych przeglądów oraz zagwarantowania dostępności części zamiennych w okresie 10 lat, 5) dostarczenie wraz z urządzeniem laboratoryjnym dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz Świadectwo CE zgodności wyrobu z regulacjami UE, 6) realizacji przedmiotowego zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, II.3.3. Dodatkowe wymagania Zamawiającego 1) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.), 2) Zamawiający wymaga gwarancji producenta na sprzęt: nie krótszej niż 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów rozdziału X SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3) Oferowany sprzęt powinien posiadać szczegółowy opis techniczny i spełniać wymogi zgodnie z zapisami SIWZ w tym zakresie, 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis /naprawę , wymianę części w okresie gwarancji w terminie nie dłuższym niż 5 dni od terminu zgłoszenia Zamawiającego. 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z wymaganiami określonymi dla przedmiotu zamówienia. II.4. INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca winien złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia tzn. na dostawę 1 sztuki autoklawu czystego zgodnie z opisem będącym załącznikiem nr 1A i 1 sztukę autoklawu brudnego zgodnie z opisem będącym załącznikiem nr 1B do SIWZ II.9. INFORMACJE DODATKOWE II.9.1. W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania. II.9.2 Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. Pod pojęciem oferty równoważnej rozumie się ofertę złożoną na preparat będący przedmiotem zamówienia w postaci i dawce, a także opakowaniu i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego. II.9.3.Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności – 30 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. II.9.4. Miejsce dostawy:, Laboratorium Diagnostyki Prątka Gruźlicy w siedzibie Zamawiającego tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a,. II.9.5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy. II.9.6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. II.9.7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. II.9.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1pkt. 6 ustawy Pzp, II.9.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp. II.9.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. II.9.11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a-91c ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3. W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach