Przetargi.pl
dostawa i montaż urządzenia laboratoryjnego – autoklawu dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-585 Katowice, ul. Brynowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4288618 , fax. 32 4288618
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach
    ul. Brynowska -
    40-585 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 4288618, fax. 32 4288618
    REGON: 92479000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: witryna www: http:// bip.katowice.wiw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż urządzenia laboratoryjnego – autoklawu dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż urządzenia laboratoryjnego – autoklawu dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach. Oferowane urządzenie laboratoryjne (poziomy, przelotowy, dwudrzwiowy autoklaw laboratoryjny o pojemności użytkowej 150 litrów) musi spełniać parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym - załącznik Nr 6 do SIWZ. Dostarczony autoklaw musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia (wymagane jest aby nie posiadał wad fizycznych i prawnych), kompletny, gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) zostać dostarczony Zamawiającemu wraz z instrukcją obsługi w języku polskim w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 3) być oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.), Zamawiający wymaga gwarancji producenta na sprzęt: nie krótszej niż 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Oferowany sprzęt powinien posiadać szczegółowy opis techniczny. Wymagana jest instalacja sprzętu w siedzibie Zamawiającego i przeszkolenie użytkownika. Wraz ze sprzętem winna być dostarczona faktura Vat, dokumentacja użytkowa, instrukcja napisana w języku polskim, Świadectwo CE zgodności wyrobu z regulacjami UE, karta gwarancyjna Wykonawca przeprowadzi w ramach ceny oferty skuteczne szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego urządzenia, potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca w ramach ceny oferty dostarczy sprzęt, zapewni wniesienie sprzętu do odpowiedniej, wskazanej przez Zamawiającego pracowni laboratorium i zainstaluje dostarczony sprzęt oraz dokona podłączenia do istniejących źródeł zasilania wraz z zapewnieniem niezbędnych akcesoriów (złączki, redukcje itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert - wskazanego w SIWZ w wysokości 6.808,94 PLN (słownie: sześć tysięcy osiemset osiem złotych i 94/100); w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski o/ Katowice, nr: 98 1010 1212 0050 8913 9120 0000 na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: Przetarg na dostawę i montaż urządzenia laboratoryjnego – autoklawu dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Katowicach znak sprawy: WIW.AG.ZP.272.5.2019, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia dowodu wpłaty dołączony został do oferty. Skuteczne wniesienie wadium w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (łącznie z podaną godziną). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Wykonawca musi dołączyć oryginał dokumentu. 4. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 5. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisem art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunków udziału w postepowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach