Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla inwestycji pn.: „Konik Polny – wskocz na wyższy stopień wspólnej zabawy – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 ul. Polna 8a – zagospodarowanie terenu na multi-kompleks integracyjno-sensoryczny” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla inwestycji pn.: „Konik Polny – wskocz na wyższy stopień wspólnej zabawy – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 ul. Polna 8a – zagospodarowanie terenu na multi-kompleks integracyjno-sensoryczny” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla inwestycji pn.: „Konik Polny – wskocz na wyższy stopień wspólnej zabawy – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 ul. Polna 8a – zagospodarowanie terenu na multi-kompleks integracyjno-sensoryczny” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019 Przedmiot główny: CPV: 37.53.52.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Wyposażenie placów zabaw Przedmioty dodatkowe: CPV: 45.31.12.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Główne miejsca realizacji dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2, ul. Polna 8a, dz. nr 349/2 obr. 16 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie kompleksu placów zabaw dla dzieci w różnym wieku i o różnej sprawności fizycznej i intelektualnej na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 przy ul. Polnej 8a w Elblągu w miejscu istniejących, starych placów zabaw i boiska asfaltowego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie terenu i rozbiórkę elementów istniejących, 2) dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw: 2.1. plac zabaw dla dzieci najmłodszych: a. zestaw zabawowy złożony co najmniej z: 1) wejścia schodkowego z burtami, 2) ścianki wspinaczkowej, 3) zjeżdżalni, 4) tablicy aktywności, b. trampolina – 1 szt., c. huśtawka małe bocianie gniazdo – 1 szt., d. piaskownica z zielonych modułów poliuretanowych (z piaskiem) – 1 kpl., e. stolik z sitkiem – 1 szt., f. bujak sprężynowy – figurka konika polnego – 1 szt., g. huśtawka wagowa, sprężynowa – 1 szt., h. urządzenie interaktywne z pokrętłem – zadania i zabawy – 1 szt., i. stolik aktywności – układanie zwierząt – 1 szt., j. tablica aktywności – układanie kształtów – 1 szt., k. tablica aktywności – losowanie – 1 szt., l. gra w klasy z płyt poliuretanowych – 1 kpl., 2.2. plac zabaw dla dzieci starszych: a. karuzela dla starszych dzieci na pałąku – 1 szt., b. huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt., c. karuzela typu rodeo – 1 szt., d. bujaki sprężynowe - figurki zwierząt, roślin polnych np. konik polny, biedronka – 2 szt., e. fabryka piasku – 1 szt., f. piaskownica z zielonych modułów poliuretanowych (z piaskiem) – 1 kpl., g. sześcian poliuretanowy – 2 szt., h. karuzela typu Wok – 1 szt. i. trampolina dzieci starsze – 1 szt. j. tablica aktywności – gra zręcznościowa – 1 szt. k. tablica aktywności – zwierzęta – 1 szt., l. urządzenie, gra interaktywna – 1 szt., 2.3. plac zabaw dla dzieci najstarszych: a. huśtawka do bujania na stojąco – 1 szt., b. duży zestaw zabawowy złożony co najmniej z: 1) wejścia schodkowego, 2) przejścia po ścieżce balansującej, 3) ścianki wspinaczkowej, 4) tunelu linowego, 5) wejścia po siatce wspinaczkowej, 6) sieci wspinaczkowej, 7) zjeżdżalni, c. huśtawka gniazdo pełne – 1 szt., 3) małą architekturę: a. ławki z oparciem – 6 szt., b. ławki bez oparcia – 2 szt., c. kosz na śmieci – 3 szt., 4) wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową oraz wymaganiami producenta urządzeń w zakresie bezpieczeństwa upadku: a. nawierzchni bezpiecznych poliuretanowych, b. nawierzchni bezpiecznej z piasku, c. nawierzchni żwirowo-gliniastej pod tor rowerowy, d. chodników i ścieżek, e. ogrodzenia, f. oświetlenia, g. monitoringu terenu placów zabaw, h. odtworzenia zieleni i rabaty z trawami ozdobnymi, 5) wykonanie i zamontowanie tablic: a. regulamin użytkowania placu zabaw Tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, posiadać wymiary minimum 500 mm x 700 mm (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). b. tablica informacyjna wg wzoru Zamawiającego, Tablica musi być wykonana z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych wg wzoru Zamawiającego oraz posiadać wymiary: szer. 400 mm x wys. 300 mm. Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu wzór tablicy informacyjnej oraz wzór regulaminu do akceptacji przez Zamawiającego. Wzór tablicy informacyjnej stanowi ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez firmę NOWAR mgr inż. Małgorzata Nowak z siedzibą przy ul. Poziomkowej 5 w Bydgoszczy (85-343) stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: a. zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania, b. na terenie SOSW nr 2 prowadzone będą roboty związane z przebudową sieci ciepłowniczej; należy tak zaplanować terminy związane z dostawą i montażem urządzeń zabawowych na place zabaw, aby nie kolidowały z pracami prowadzonymi przez Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, c. urządzenia dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą urządzeniami fabrycznie nowymi, nieużywanymi wcześniej, zgodne z właściwymi polskimi przepisami i normami na potwierdzenie czego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia odpowiednie aprobaty i atesty, d. urządzenia dostarczone w ramach zamówienia będą urządzeniami zakupionymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej, e. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie placu zabaw, f. elementy konstrukcyjne urządzeń zabawowych na wszystkich trzech placach zabaw muszą być wykonane z materiału innego niż drewno, jednolite w stylu i związane tematycznie z konikiem polnym, łąką, trawą; powinny być wielokolorowe i posiadać tabliczki znamionowe, g. w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia; niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, h. do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od daty zgłoszenia, j. w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt, k. plac zabaw musi spełniać normy wskazane przez Centrum Kontroli Placów Zabaw: PN-EN 1176:2009 od 1 do 7; lista norm pod linkiem: http://placezabaw.org/info/normy-place-zabaw. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w kolumnie „Producent” w WYKAZIE CEN stanowiącym Załącznik do formularza OFERTA stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, podał producenta oferowanych elementów wyposażenia kompleksu placów zabaw. 6. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 7. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostawy. 11. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na dostawy podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a. obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b. wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach