Przetargi.pl
„Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych”

Bieszczadzki Zespół Szkół Zawodowych im. Lecha Wałęsy ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Przemysłowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 461 14 47, , fax. 13 461 14 47
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bieszczadzki Zespół Szkół Zawodowych im. Lecha Wałęsy
    Przemysłowa 15
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 461 14 47, , fax. 13 461 14 47
    REGON: 37118058100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bzsz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    iii. opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 12 SIWZ Część I. Zaprojektowanie i wykonanie gry z logistyki symulującej procesy logistyczne. Część II. Dostawa dwóch kompletów Klocków Lego SERIOUS Play lub równoważnych: Część III. Zaprojektowanie i wykonanie 3 gier logistycznych - planszowych do symulacji zagadnień logistycznych. Część IV. Opracowanie pakietu materiałów dydaktycznych dla nauczycieli i uczniów Bieszczadzkiego Zespołu Szkół Zawodowych w Ustrzykach Dolnych. Część V. Opracowanie i przygotowanie pakietu scenariuszy zajęć i materiałów do zajęć z logistyki. Część VI . Dostawa wyposażenia do pracowni hotelarskiej Bieszczadzkiego Zespołu Szkół Zawodowych w Ustrzykach Dolnych Część VII. Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do pracowni hotelarskiej i pracowni obsługi turystycznej Bieszczadzkiego Zespołu Szkół Zawodowych im. L. Wałęsy w Ustrzykach Dolnych. 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiot zamówienia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie oraz w przypadku sprzętu elektronicznego również wstępne przeszkolenie. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy). 7. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny. 12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 13. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru, 14. W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie Zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem. 15. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 16. W takim przypadku, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. a) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. b) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. c) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. d) Przepisy ppkt. 2 i 3 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. e) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 17. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą wypełnione załączniki nr 4 - 10 do SIWZ wskazując w nich propozycję ceny dla poszczególnych elementów wyposażenia składających się na części zamówienia. iv. termin wykonania zamówienia. 1. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia: dla każdej części do 07.06.2019 rok 2. Termin wykonania niniejszego zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w ofercie. 3. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w poszczególnych częściach na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. 4. Data podpisania ostatniego protokołu będzie datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Miejsce dostawy: Bieszczadzki Zespół Szkół Zawodowych im L. Wałęsy w Ustrzykach Dolnych 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Przemysłowa 15,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach