Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3118060 , fax. 94 3425419
- Data zamieszczenia: 2019-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
ul. Połczyńska 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3118060, fax. 94 3425419
REGON: 33000246600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa i montaż słupów solarno – hybrydowych w ilości szesnastu sztuk w ramach trzech zadań: na Osiedlu Lubiatowo, Osiedlu Raduszka w Koszalinie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie szesnastu lamp solarno – hybrydowych na osiedlu Raduszka i Lubiatowo. 2. Opis części zamówienia: Na osiedlu Raduszka montaż 10 sztuk lamp solarno – hybrydowych zgodnie z lokalizacją wg. map przygotowanych w ramach zadania budżetu obywatelskiego 8 sztuk oraz montaż dwóch lamp solarno – hybrydowych przy ul. Sarzyńskiej. Na osiedlu Lubiatowo montaż 6 sztuk lamp solarno – hybrydowych zgodnie z lokalizacją wg map przygotowanych w ramach zadania budżetu obywatelskiego 6 sztuk łącznie. Dwie sztuki montaż przy ul. Malinowa, ul. Truskawkowa jako kontynuacja zadania oraz montaż 4 sztuk przy ul. Pankracego, Bartłomieja, Macieja i Serwacego. Zakres dostawy i montażu obejmuje: - Roboty ziemne - Roboty odtworzenia nawierzchni gruntowych - Montaż słupa stalowego o wysokości 8,0m zabezpieczonego warstwą antykorozyjną, grubość ścianki słupa min 4mm, wykonany ze stali St35, słup o profilu okrągłym, zwężającym się ku górze, ocynkowany ogniowo, w dolnej części słupa otwór rewizyjny - Wysięgnik wykonany z takiego samego typu materiału jak konstrukcja słupa, wysięgnik o długości 1,2m - montaż słupa na fundamencie prefabrykowanym typu F150 o wymiarach 150x35x35 - montaż źródeł światła – oprawa oświetleniowa LED 30W, obudowa oprawy z odlewu żeliwnego malowanego proszkowo, strumień światła: 2700 – 2900lm, barwa światła: neutralna 4500K, klasa szczelności oprawy: IP 65, żywotność ≥50000h, wysokość zawieszenia oprawy min. 5,5m paneli: min.17%, natężenie prądu mocy maksymalnej: min. 8,80A, panele z 10 letnią gwarancją materiałową producenta, każdy panel powinien posiadać na tabliczce znamionowej napis „własność ZDiT Koszalin” - montaż akumulatorów żelowych – hermetycznych, głębokiego rozładowania, 2 sztuki o pojemności min 150Ah każdy, zakopane w ziemi, układ zasilania: 24V, - montaż akumulatorów w obudowie hermetycznej z tworzywa sztucznego (polipropylen) o klasie szczelności IP 65 - montaż układu sterowniczego – kontroler elektroniczny typu PWM, maksymalny prąd ładowania 20A, w aluminiowej obudowie, zabudowany wewnątrz słupa, pozwalający na ustawienie czasu pracy w zakresie od 1 do 15 godzin oraz kontrolowanie stanu naładowania akumulatorów,o klasie szczelności IP 68 - montaż turbiny wiatrowej – trzyłopatowej z poziomą osią obrotu, z wbudowanym wewnętrznym sterownikiem, moc znamionowa: 300W, maksymalna moc wyjściowa: 400W, prędkość startowa: 2,5m/s, prędkość ładowania: 3,0m/, zabezpieczenie przed nadmiernym wiatrem: histereza hamowania - ułożenie przewodu do łączenia poszczególnych elementów urządzenia – paneli fotowoltaicznych: 4mm2, oprawy LED:2,5mm2, akumulatorów żelowych: 10mm2 - montaż zabezpieczenia nadmiarowo – prądowego paneli fotowoltaicznych, opraw LED i akumulatora - sposób wyłączenia – czujnik zmierzchowy - warunki wytrzymałościowe pracy dla całej lampy – 30oC/+50oC - czas pracy lampy od 8 do 12 godzin - autonomia pracy ( czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy niesprzyjającej pogodzie) – min. 5 dni Uwaga! W miejscach, gdzie w dokumentach przetargowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga założenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „A”, „C” SIWZ. 4. Na podstawie art.29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących czynności w zakresie robót elektrycznych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.680,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego mBank S.A. Oddział Szczecin 91 1140 1137 0000 2162 9500 1004. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć w Dziale Finansowo – Księgowym ZDiT pok. 11 lub bezpośrednio do oferty. W przypadku złożenia oryginału wadium bezpośrednio do oferty zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. Kopię dokumentów wadialnych należy załączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gmina Miasto Koszalin – Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin. 5. Oferta wspólna. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym (wnoszonym w innej formie niż pieniądz) winno być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Gwarancja wadialna będzie również skuteczna jeżeli w swojej treści powoływała się będzie na udzielone liderowi pełnomocnictwo od reszty konsorcjantów i będzie obejmowała zdarzenia spowodowane działaniem i zaniechaniem innych członków. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 2 i 4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postepowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oferta winna zawierać: a) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (Formularz nr 1 do rozdziału B SIWZ) b) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania (Formularz nr 2 do rozdziału B SIWZ) c) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu (Formularz nr 3 do rozdziału B SIWZ) d) dowód wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, f) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający uznaje, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także dokonywanie czynności wymienionych w Dziale XIV w pkt 9 i 10. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawcy składający wspólna ofertę muszę złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego na terenie Gm. Drawsko Pom. w ramach projektu współfinansowanego ze środków WFOŚiGW w Szczecinie pn.: Budowa oświetlenia solarnego na terenie Gm. Drawsko Pom.
Dodano: 2024-04-02 - "Wymiana oświetlenia na terenie gminy Złocieniec" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2024-03-14 - Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Siemyśl
Dodano: 2024-02-07 - Modernizacja oświetlenia drogowego w zakresie wymiany opraw sodowych na LEDowe
Dodano: 2023-05-08 - Budowa oświetlenia solarnego w miejscowościach: Karsk, Wołowiec, Szczytniki
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa i montaż 23 sztuk słupów solarno-hybrydowych
Dodano: 2020-02-06 - Wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne w Golczewie
Dodano: 2019-11-26 - Dostawa i wymiana źródeł światła metalohalogenkowych na źródła światła LED, w budynku Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz w budynku i na posesji Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu
Dodano: 2018-09-07 - „Wymiana oświetlenia miejskiego w Dziwnowie.”
Dodano: 2018-08-03 - Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach edukacji szkolnej w Gminie Węgorzyno polegająca na dostawie oraz montażu systemów oświetleniowych opartych na technologii LED
Dodano: 2018-06-29