Przetargi.pl
Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Słupsk – ZP.271.15.2020

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 598 429 254
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 598 429 254
    REGON: 55137800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Słupsk – ZP.271.15.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Słupsk. Część nr 1 jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działanie 10.3 Odnawialne Źródła Energii, Poddziałania 10.3.1 Odnawialne Źródła Energii. Projekt pt. ,, OZE w gminach powiatu słupskiego”. Część nr 2 nie jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej Część nr 1: Realizacja dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych. Wykonanie dokumentacji niezbędnej dla celów odbioru i oddania instalacji do użytku oraz zgłoszenie lokalnemu operatorowi sieci przyłączenia instalacji odnawialnych źródeł energii do sieci elektroenergetycznej na obiektach tj.: 1) Szkoła Podstawowa we Wrześciu, Wrzeście 44 – instalacja o mocy 11,52 kW, 2) Szkoła Podstawowa we Włynkówku, Włynkówko ul. Błękitna 17 – instalacja o mocy 10,56 kW, 3) Szkoła Podstawowa w Siemianicach, Siemianice ul. Słupska 42 – instalacja o mocy 34,56 kW, 4) Szkoła Podstawowa w Głobinie, Głobino 47 – instalacja o mocy 11,84 kW, 5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (naniesienie na dokumentacji wykonawczej zmian powstałych w trakcie realizacji zadania), Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)sporządzenie inwentaryzacji architektonicznej obiektów (wykonanie rzutów dachu oraz kondygnacji budynku) wraz z naniesieniem wszystkich elementów instalacji fotowoltaicznej również istniejącej w formacie dwg. oraz w formacie do edycji, 2) Przeprowadzenie szkolenia z przedstawicielami Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacjiwykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń i potwierdzenie przeprowadzonego szkolenia poprzez protokół, w którym opisany zostanie zakres szkolenia. Część nr 2: Wykonanie projektu na podstawie programu-funkcjonalno użytkowego oraz rozbudowa instalacji fotowoltaicznych na istniejących obiektach. Wykonanie dokumentacji niezbędnej dla celów odbioru i oddania instalacji do użytku oraz zgłoszenie lokalnemu operatorowi sieci przyłączenia instalacji odnawialnych źródeł energii do sieci elektroenergetycznej na obiektach tj.: 1) Nowa część Szkoły Podstawowa w Siemianicach, Siemianice ul. Słupska 42 – instalacja o mocy 12,92 kW, 2) Szkoła Podstawowa we Bierkowie, Bierkowo ul. Grodzka 89 – instalacja o mocy 14,96 kW, 3) Świetlica w Krepie Słupskiej, Krępa Słupska ul. Lipowa 3 – instalacja o mocy 7,14 kW, 4) Świetlica w Wrzesciu, Wrzeście 44 - instalacja o mocy 15,3 kW, 5) Lądowisko Kultury w Redzikowie, Redzikowo 20a - instalacja o mocy 10,2 kW, Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej (naniesienie na dokumentacji wykonawczej zmian powstałych w trakcie realizacji zadania), 2) Sporządzenie inwentaryzacji architektonicznej obiektów (wykonanie rzutów dachu oraz kondygnacji budynku) wraz z naniesieniem wszystkich elementów instalacji fotowoltaicznej również istniejącej w formacie dwg. oraz w formacie do edycji, 3) Przeprowadzenia szkolenia z przedstawicielami Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń i potwierdzenie przeprowadzonego szkolenia poprzez protokół, w którym opisany zostanie zakres szkolenia. Uwaga dotycząca obydwu części: Na każdym z obiektów jest zamontowana instalacja fotowoltaiczna, którą należy podłączyć do ,,AWARYJNEGO WYŁĄCZNIKA PRĄDU INSTALACJI PV NA DACHU” - na każdym stringu istniejącej instalacji zainstalować stycznik zwierny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14. Wymagania dotyczące wadium: 14.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część nr 1: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Część nr 2: 2 900 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100) 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 14.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce, nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. 14.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 14.6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć w formie oryginału do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 14.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 14.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a Ustawy. 14.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 14.8 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.14. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach