Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Art Inkubatora i biblioteki publicznej w Sopocie w zakresie zadania pn. „Adaptacja zabytkowego zespołu willowo – parkowego i Parku Północnego przy ul. Jakuba Goyki 1-3 w Sopocie na potrzeby Art Inkubatora i biblioteki publicznej", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 213 750 , fax. 585 510 133
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 585 213 750, fax. 585 510 133
    REGON: 59849200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sopot.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Art Inkubatora i biblioteki publicznej w Sopocie w zakresie zadania pn. „Adaptacja zabytkowego zespołu willowo – parkowego i Parku Północnego przy ul. Jakuba Goyki 1-3 w Sopocie na potrzeby Art Inkubatora i biblioteki publicznej", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli i artykułów wyposażenia wnętrz wraz z montażem do wskazanych pomieszczeń znajdujących w Art Inkubatorze i bibliotece publicznej w Sopocie przy ul. Goyki 1-3 w Sopocie. Krótki opis przedmiotu zamówienia pn.: Dostawa wraz z montażem mebli oraz innych elementów wyposażania wnętrz dla Art Inkubatora i biblioteki publicznej w Sopocie: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli (sofy, fotele, krzesła, stoły, regały, i inne), a także artykułów wyposażenia wnętrz (lampy, dywany, zegary, artykuły dekoracyjne, akcesoria łazienkowe i innych). Zamówienie zostało podzielone na cztery części: Cześć I — dostawa i montaż wyposażenia łazienek; Cześć II — dostawa i montaż elementów wyposażenia wnętrz; Część III — dostawa i montaż wyposażenia w zakresie mebli seryjnych; Część IV - dostawa i montaż wyposażenia w zakresie elementów stolarskich. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie cztery części zamówienia lub na wybraną przez siebie część. Pełen opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem wszystkich mebli i artykułów wyposażenia wnętrz objętych niniejszym postępowaniem, ich opisem i specyfikacją znajdują się w: ▪ Załączniku nr 1 do siwz: Opis przedmiotu zamówienia (w podziale na części zamówienia); ▪ Załącznikach nr 9 do siwz: STWIOR. Meble i artykuły wyposażenia wnętrz objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone są do wyposażenia przyszłej siedziby Art Inkubatora i biblioteki publicznej w zespole willowo – parkowym przy ul. Jakuba Goyki 1-3 w Sopocie. Zespół willowo – parkowy przy ul. Jakuba Goyki 1-3 w Sopocie ma stanowić wizytówkę Miasta Sopotu, być atrakcyjną i nowoczesną przestrzenią publiczną o wysokiej jakości i wartościach estetycznych, pełniącą ważną rolę w kształtowaniu poziomu życia lokalnych społeczności. Głównym zadaniem tego miejsca jest pozostawanie nośnikiem tożsamości miasta, współtworzenie jego wizerunku i wpływanie na atrakcyjność miasta jako całości. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany będzie do: ▪ dostarczenia mebli i artykułów wyposażenia wnętrz do budynków Art Inkubatora i biblioteki publicznej w Sopocie przy ul. Goyki 1-3 w Sopocie, wniesienia mebli do pomieszczeń określonych przez Zamawiającego (w tym do piwnicy, na parter, I i II piętro), ▪ zamontowania mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w pomieszczeniach określonych przez Zamawiającego, ▪ przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowego użytkowania i konserwacji mebli lub elementów wyposażenia, ▪ udzielenia gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone meble/elementy wyposażenia wnętrz, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy – załącznik nr 3 do siwz, UWAGA: zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. ▪ zapewnienia serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji. Miejsce wykonania zamówienia: Art Inkubator i Biblioteka Publiczna w Sopocie, ul. Goyki 3 i Goyki 1, Sopot, przy czym Zamawiający zastrzega, że miejsce wykonania zamówienia, w zakresie dostawy mebli i wyposażenia może zostać zmienione na inną lokalizację na terenie Miasta Sopotu (docelowe miejsce instalacji/montażu nie ulega zmianie). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający wskazał na pochodzenie produktów z uwagi na specyfikę zamówienia i brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Specyfika przedmiotu zamówienia polega na tym, że wygląd oraz cechy mebli i artykułów wyposażania wnętrz objętych niniejszym postępowaniem, zostały określone w autorskim projekcie aranżacji wnętrz Art Inkubatora i biblioteki publicznej w Sopocie. Uzasadnione jest zachowanie integralności i zamysłu koncepcyjnego tego autorskiego projektu aranżacji wnętrz, poprzez zamówienie mebli i artykułów wyposażenia wnętrz spójnych wizualnie, estetycznie, kolorystycznie, zachowujących określoną przez projektantów strukturę tkanin i innych materiałów, z których zamawiane meble i artykuły wyposażenia wnętrz mają być wykonane. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem wizualnym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Warunki równoważności dla każdego produktu objętego przedmiotem zamówienia zostały określone w załączniku nr 9 do siwz – STWIOR oraz w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do siwz. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zaoferowane materiały równoważne umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zastosowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W tym celu, Wykonawca, który w ramach oferty proponuje rozwiązanie równoważne, tj. produkt innego producenta/modelu niż wskazany przez Zamawiającego, zobowiązany jest: ▪ wskazać w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 1 do formularza oferty) nazwę producenta i modelu jaki oferuje, ▪ dołączyć do kosztorysu ofertowego, składanego wraz z ofertą, kartę katalogową proponowanego produktu równoważnego, określającą parametry techniczne tego produktu, jego wymiary, wraz ze zdjęciem/ilustracją oferowanego produktu bądź wizualizacją na nośniku pamięci. Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów: wysokości, szerokości i głębokości od podanych wartości na poziomie ±2%. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz odpowiednio (o ile dotyczy) podać nazwy (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp. Wykonawca winien (o ile dotyczy) podać w ofercie nazwy (firm) podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy odpowiednio dla danej części, jest określony w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 3 do siwz - wzór umowy Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wszelkich uwag Zamawiającego i/lub osób pełniących funkcje przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy, załadunku, rozładunku i montażu przedmiotu zamówienia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia go bez dodatkowego wynagrodzenia, do momentu odbioru końcowego przez Zamawiającego. Zamawiający nie stawia wymagań odnośnie zatrudnienia osób zgodnie art. 29 ust. 3a uPzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: ▪ dla części I: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100); ▪ dla części II: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100); ▪ dla części III: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); ▪ dla części IV: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Sopotu prowadzony przez Bank Milenium S.A. nr 93 1160 2202 0000 0000 6194 8083, przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem: „wadium- przetarg nieograniczony nr ZP.271.14.IN.2020.MSt - część*……..” Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27; 81-704 Sopot. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. Zostanie on zdeponowany w Urzędzie Miasta Sopotu. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. Wadium wniesione w formie gwarancji wadialnej (bankowej albo ubezpieczeniowej) wraz z ofertą składaną elektronicznie musi być złożone w formie elektronicznej, a wykonawca jest zobowiązany przekazać oryginał tego dokumentu wraz z ofertą w formie elektronicznej, tj. w takiej, w jakiej został sporządzony przez gwaranta (co oznacza obowiązek uzyskania dokumentu od gwaranta (banku lub ubezpieczyciela) w formie elektronicznej. Wniesienie wadium w formie innej niż oryginał w postaci elektronicznej (np. oryginał na piśmie przesłany kurierem, skan oryginału przesłany elektronicznie) będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Przedmiotowe zastrzeżenie dotyczy oferty składanej elektronicznie. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z przypadków określonych uPzp Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej wadium. Żądanie będzie zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji. Dopuszczalnym żądaniem gwaranta może być dokument potwierdzający, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), upoważniona jest do jego reprezentowania. lub przesłanie wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta. * wpisać właściwe
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia (przez Zamawiającego) na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi wykonawcami, którzy złożyli oferty – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w rozdziale 7, ust. 7.1.2 polega na zasobach innych podmiotów wówczas zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) zobowiązania (na podstawie art. 22a ust. 2 uPzp) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą; oraz b) dokumentów (takich samych jak od wykonawcy) w zakresie braku podstaw do wykluczenia (o których mowa w rozdziale 7, ust. 7.1.1 siwz) odnośnie tego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach