Przetargi.pl
Dostawa i montaż instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Dęblińska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 886 87 68, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
    Dęblińska 2
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 886 87 68, , fax. -
    REGON: 43084068400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziału Gmina Miasto Puławy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przetwarzającej energię słoneczną na energię elektryczną dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ oraz zgodnie z dokumentacją projektową. 2.Dostawa i montaż nastąpi na terenie Miasta Puławy, w pięciu lokalizacjach: a)Budynek warsztatowy, ul. Dęblińska 2, Puławy, dz. nr ewid. 941/48, przewidywana moc instalacji wyniesie 44,2 kW. W skład powyższej instalacji będzie wchodzić 136 szt. paneli fotowoltaicznych zamontowanych na dachu budynku. b)Budynek schroniska dla bezdomnych zwierząt, ul. Przemysłowa 1 (dawniej ul. Komunalna 11), Puławy, dz. nr ewid. 928/16, przewidywana moc instalacji wyniesie 23,075 kW. W skład powyższej instalacji będzie wchodzić 71 szt. paneli fotowoltaicznych zamontowanych na dachu budynku. c)Budynek kompostowni, ul. Dęblińska 96, Puławy (teren ZUOK), dz. nr ewid. 12/2, zakłada się wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych: •Przyłącze nr 1 - Przewidywana moc instalacji wyniesie 48,1 kW. W skład powyższej instalacji będzie wchodzić 148 szt. paneli fotowoltaicznych zamontowanych na dachu budynku. •Przyłącze nr 2 - Przewidywana moc instalacji wyniesie 48,1 kW. W skład powyższej instalacji będzie wchodzić 148 szt. paneli fotowoltaicznych zamontowanych na dachu budynku. d) Budynek socjalno- warsztatowy, ul. Składowa 3, Puławy, dz. nr ewid. 1218/11, przewidywana moc instalacji wyniesie 27,3 kW. W skład powyższej instalacji będzie wchodzić 84 szt. paneli fotowoltaicznych zamontowanych na dachu budynku. e) Budynek administracyjno-socjalny, ul. Składowa 3, Puławy, dz. nr ewid. 1218/11, przewidywana moc instalacji wyniesie 24,050 kW. W skład powyższej instalacji będzie wchodzić 74 szt. paneli fotowoltaicznych zamontowanych na dachu budynku. W skład podstawowego wyposażenia instalacji paneli fotowoltaicznych wchodzić będą co najmniej:- Moduły fotowoltaiczne;- Konstrukcje wraz z uchwytami dla instalacji modułów PV,- Okablowanie części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC) - Falownik/inwerter dla obsługi paneli PV,- Zabezpieczenia elektryczne części stałoprądowej (DC) i zmiennoprądowej (AC). Instalacje muszą posiadać urządzenie do inteligentnego monitoringu energii wytworzonej (TIK). Monitoring poprzez stronę WWW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SIWZ: - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót. 3.Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji wynoszący : a) moduły fotowoltaiczne: minimum 12 lat gwarancji, b) przetwornice/inwertery: minimum 15 lat,c) pozostałe urządzenia: minimum 2 lata (24 miesiące), d) wykonane prace montażowe: 5 lat (60 miesięcy). Okres gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez strony protokołu odbioru częściowego dla poszczególnej lokalizacji. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej. 4. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie usługi pozostające w związku z realizowanymi dostawami, w szczególności uruchomienie, szkolenie pracowników Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny. 6. Zamawiający zaznacza, iż użyte w IDW-SIWZ przykładowe nazwy własne produktów referencyjnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymagane SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność wszelkimi środkami dowodowymi, w szczególności załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do IDW-SIWZ, 7. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.8. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia obowiązuje następująca kolejność ich ważności: a) SIWZ, b) dokumentacja projektowa, 9.Przedmiot zamówienia obejmuje również: •Opracowanie dokumentacji powykonawczej zawierającej schematy elektryczne, rysunki techniczne, dane techniczne wybudowanych elementów wraz z uruchomieniem instalacji oraz przeprowadzeniem wszelkich badań i pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi, •Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji w języku polskim oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi,•Przekazanie instalacji Zamawiającemu, •Zgłoszenie instalacji do operatora sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100 groszy.) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz.310,836 i 1572). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A., nr konta bankowego: IBAN: PL95109026880000000121298568, Kod SWIFT/BIC WBKPPLPP 5.W przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. – wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 6.Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM Numer referencyjny ZP/ZUK/22/2020. 7.Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości – „wadium” (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę). W każdym razie wadium w tym również w formie, gwarancji lub poręczenia musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Brak wadium w w/w terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach