Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo –gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ornecie

Ochotnicza Straż Pożarna w Ornecie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48(55)2421008
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Ornecie
    ul. Mickiewicza 16
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48(55)2421008
    REGON: 170773581
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta-umig.bip-um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo –gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ornecie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ornecie 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis wymagań i parametrów technicznych przedmiotu zamówienia wymaganych przez Zamawiającego określa: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ i Załącznik Nr 1 do SOPZ Rozdziału III SIWZ b) Projekt umowy Rozdziału IV SIWZ. 2) Wykaz sprzętu pożarniczego Zamawiającego przeznaczonego do zamontowania przez Wykonawcę w nowym ciężkim samochodzie ratowniczo-gaśniczym z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ornecie” określa: a) Załącznik Nr 2 do SOPZ Rozdziału III SIWZ 3. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ, Projekcie umowy Rozdziału IV SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 3) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom sporządzone wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ 4) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ 5) Pisemne zobowiązanie sporządzone wg załącznika nr 9do IDW Rozdziału II SIWZ lub inne dokumenty o których mowa § 5 ust. 4 pkt 3 o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp 6)Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone wg załącznika nr 10 do IDW Rozdziału II SIWZ Uwaga: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu - Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach