Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2013-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz nw. jednostek organizacyjnych oraz podmiotów posiadających osobowość prawną: - Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. W. Jagiełły w Urzędowie - Szkoły Podstawowej Leszczyna - Zespołu Szkół w Skorczycach - Szkoły Podstawowej w Bobach Kolonii - Szkoły Podstawowej w Moniakach - Przedszkola Publicznego w Urzędowie - Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Urzędowie - Gminnego Ośrodka Kultury - Zakładu Gospodarki Komunalnej w Urzędowie Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1.686,42 MWh (plus, minus 15 procent) w okresie od dnia 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami - płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD): PGE Dystrybucja S.A. 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 100 szt. 2. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej: 1.366,00 kW 3. Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. 4. Łączne szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 1.686,42MWh (plus, minus 15 procent) z tego: 1) Lokale i obiekty - 1.420,28 MWh (załącznik nr 1a) Strefa I 366,64 MWh Strefa II 631,00 MWh Strefa III 422,64 MWh 2) Oświetlenie drogowe - 266,14 MWh (Załącznik 1b) Strefa I 146,92 MWh Strefa II 119,22 MWh Strefa III 0,00 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. 5. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r. Zamawiający w Załączniku nr 1a i 1b szczegółowo opisał terminy rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru - kolumna Okres dostaw. 6. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę-płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie-wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. 7. W Załączniku nr 1a i 1b w kolumnie Zmiana sprzedawcy Zamawiający wskazał dla których punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy lub po raz kolejny. W przypadku kolejnej zmiany sprzedawcy odbiorcy posiadają rozdzielone umowy: umowa dystrybucji i umowa sprzedaży. 8. Obowiązujące obecnie rozdzielone umowy sprzedaży energii elektrycznej wygasną z dniem poprzedzającym planowany termin rozpoczęcia dostaw - Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ kolumna Okres dostaw. 9. W przypadku umów kompleksowych umowy ulegną rozwiązaniu z dniem poprzedzającym planowany termin rozpoczęcia dostaw - Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ kolumna pn.Okres dostaw. Wypowiedzenia umów dokonuje Zamawiający (Odbiorcy-Płatnicy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych piętnaście tysięcy). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może zostać wniesione w jednej z poniższych form: a. Pieniądzu - wówczas wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. Gwarancjach bankowych d. Gwarancjach ubezpieczeniowych e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732, Nr 227, poz. 1505, z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 10 8717 1022 2005 5000 0039 0005, z dopiskiem: Wadium - Dostawa energii elektrycznej. 4. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Urzędów, pokój nr 12, lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie w terminie do dnia i godziny składania ofert, a kopię wpiąć odpowiednio do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: a. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zapisów Rozdział VIII.12. SIWZ Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach