Przetargi.pl
Dostawa elementów oświetlenia ulicznego na potrzeby prac na ul. Żytniej, ul. Arrasowej, ul. Żeromskiego i Wale Miedzeszyńskim w Warszawie

Zakład Remontów i Konserwacji Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa-Ursus, pl. Czerwca 1976 r. nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 39 73 905 , 22 39 73 906 , fax. 22 39 73 906
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
    pl. Czerwca 1976 r. nr 1
    02-495 Warszawa-Ursus, woj. mazowieckie
    tel. 22 39 73 905 , 22 39 73 906, fax. 22 39 73 906
    REGON: 15895956000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrikd.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów oświetlenia ulicznego na potrzeby prac na ul. Żytniej, ul. Arrasowej, ul. Żeromskiego i Wale Miedzeszyńskim w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów oświetlenia ulicznego na potrzeby prac na ul. Żytniej, ul. Arrasowej, ul. Żeromskiego i Wale Miedzeszyńskim w Warszawie, w rodzajach i ilościach podanych w Opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 3 części: a) Część 1: dostawa elementów oświetlenia ulicznego - ul. Żytnia; b) Część 2: dostawa elementów oświetlenia ulicznego – ul. Arrasowa; c) Część 3: dostawa elementów oświetlenia ulicznego – Wał Miedzeszyński, ul. Przylaszczkowa. 2) Dostawy mają być realizowane zgodnie z opisemami przedmiotu zamówienia oraz z projektami umów, stanowiącymi załączniki nr 2a, 2b i 2c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 1: 700,00 zł (siedemset złotych 00/100) brutto; Część 2: 100,00 zł (sto złotych 00/100) brutto; Część 3: 120,00 zł (sto dwadzieścia złotych 00/100) brutto 2. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.); 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank CITI HANDLOWY nr 02 1030 1508 0000 0005 5088 6022, z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania (zaksięgowania) środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w Części V ust. 2 pkt 2 - 5 SIWZ, powyższy dokument w oryginale należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansów Planowania i Budżetu i uzyskać potwierdzenie złożenia wadium na kopii dokumentu, które należy dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza aby oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą – w jednej kopercie, bez łączenia trwale z ofertą, a jego kopia była trwale spięta z ofertą. 4) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty na pierwsze żądanie w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 5) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY NA POTWIERDZENIE RÓWNOWAŻNOŚCI: DOTYCZY CZĘŚCI 1 W przypadku zaoferowania opraw równoważnych (pozycja nr 9 i 10 Opisu przedmiotu zamówienia), Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart katalogowych potwierdzających równoważność dla sylwetki opraw oraz sporządzenia i dołączenia zamiennych obliczeń fotometrycznych. Zamienne obliczenia fotometryczne muszą potwierdzać parametry oświetlenia nie gorsze niż przedstawione w obliczeniach stanowiących załącznik nr 9 do Opisu przedmiotu zamówienia w Części 1. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych dla pozycji nr 11 i 12 Opisu przedmiotu zamówienia (tabliczki bezpiecznikowe słupów), należy do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność pod względem parametrów technicznych wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. DOTYCZY CZĘŚCI 2 W przypadku zaoferowania produktu równoważnego dla pozycji nr 2 Opisu przedmiotu zamówienia (oprawy oświetleniowe), należy do oferty dołączyć kartę katalogową potwierdzającą równoważność dla sylwetki opraw, a także dołączyć zamienne obliczenia fotometryczne. Obliczenia należy wykonać zgodnie z normą PN – EN 13201:2 2016. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego dla pozycji nr 3 Opisu przedmiotu zamówienia (tabliczka bezpiecznikowa słupa), należy do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność pod względem parametrów technicznych wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w Części II ust. 2 pkt 12) SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach