Przetargi.pl
„Dostawa drobnego asortymentu oraz regałów magazynowych wraz z montażem”

Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli ogłasza przetarg

  • Adres: 20-090 Lublin, dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 454 1762, 81 454 1762 , fax. 81 747 63 27
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
    dr K. Jaczewskiego 7
    20-090 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 454 1762, 81 454 1762, fax. 81 747 63 27
    REGON: 43121936000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coz..eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa drobnego asortymentu oraz regałów magazynowych wraz z montażem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Dostawa drobnego asortymentu oraz regałów magazynowych wraz z montażem” Część 1 – Regały magazynowe Część 2 – Regały archiwalne do przechowywania dokumentacji medycznej (Rejestracja) Część 3 – Stolik, krzesło, biurko, szafa, drabina
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu; d) dokumenty: Dotyczy części : 1 i 2 • Świadectwo bezpieczeństwa pracy na oferowane regały • Atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oferowanych regałów • Atest higieniczny na oferowane regały • Oświadczenie producenta o zgodności z obowiązującymi normami oraz przepisami Dotyczy CZĘŚCI 3 • Katalogi/ulotki, prospekty, foldery itp. producenta, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego, z zaznaczeniem której części i której pozycji dotyczą. Ich autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli dokumenty te są w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski. • Ścieralność : min.150 000 cykli Martindala, wg – EN 12947-2 (dotyczy foteli biurowych) • Niepalność : wg EN 1021-1, EN 1021-2 (dotyczy foteli biurowych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach