Przetargi.pl
Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno–Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 4 części.

Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg

  • Adres: 02-829 Warszawa, ul. Samsonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 317 777 , fax. 223 317 776
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
    ul. Samsonowska 1
    02-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 317 777, fax. 223 317 776
    REGON: 10361670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://aids.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno–Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 4 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gotowych do użycia testów przesiewowych do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2) do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części. 3. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji. 4. Minimalny termin ważności testów został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia na zasadach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Kod przedmiotu zamówienia w nomenklaturze CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybraną liczbę części zamówienia. 8. Zamawiający zakłada możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia określonego w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia, nazywanego dalej umownie „zamówieniem podstawowym”. Możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia dotyczy odrębnie każdej części, a w ramach danej części odrębnie poszczególnych odbiorców bezpośrednich i transz – z zastrzeżeniem, że redukcja zakresu rzeczowego zamówienia w ramach danej części nie przekroczy 20% liczby testów objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. 9. Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego. Możliwość zwiększenia zakresu zamówienia dotyczy odrębnie każdej części, a w ramach danej części odrębnie poszczególnych odbiorców bezpośrednich i transz – z zastrzeżeniem, że zwiększenie zakresu rzeczowego zamówienia w ramach danej części nie przekroczy 20% liczby testów objętych przedmiotem zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) częściach zamówienia, na które składana jest oferta, b) oferowanym przedmiocie zamówienia i cenie za realizację zamówienia, c) terminie ważności oferowanych produktów, d) terminie realizacji zamówienia i warunkach płatności, e) terminie związania ofertą, f) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, g) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców, h) oferowanych produktach, potwierdzające, iż oferowane wyroby medyczne nie zostały wycofane z obrotu albo wycofane z obrotu i z używania oraz nie wstrzymano wprowadzania do obrotu i do używania oferowanych wyrobów ani nie określono ograniczeń w ich obrocie lub używaniu – na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, i) oferowanych produktach, potwierdzające iż oferowane wyroby są kompatybilne z aparaturą wskazaną w Załączniku nr 1 do SIWZ w danej części zamówienia; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w dziale III SIWZ (oraz w sekcji III ogłoszenia), którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć po upływie terminu składania ofert – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z nich oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach