Przetargi.pl
Dostawa destruktu asfaltowego (frezowiny asfaltowej) wraz z jego wbudowaniem na terenie Gminy Ryki.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
    ul. Karola Wojtyły 29
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 865 71 10, , fax. 081 865 71 11
    REGON: 52596100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa destruktu asfaltowego (frezowiny asfaltowej) wraz z jego wbudowaniem na terenie Gminy Ryki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa destruktu asfaltowego (frezowiny asfaltowej) wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na drogach na terenie Gminy Ryki. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę 20 000 ton destruktu asfaltowego (frezowiny asfaltowej), b) profilowanie podłoża za pomocą równiarki samojezdnej, ułożenie dostarczonego destruktu asfaltowego za pomocą równiarki samojezdnej oraz zagęszczenie walcem statycznym lub wibracyjnym, na terenie Gminy Ryki na miejsca wskazane przez Zamawiającego, c) maksymalna grubość jednej warstwy ułożonego destruktu po zagęszczeniu – 10 cm. 3. Oferowane materiały powinny posiadać certyfikaty, deklaracje zgodności bądź atesty zgodne z obowiązującymi normami. 4. Podana ilość materiału (destruktu) jest wielkością szacunkową, dlatego też zastrzega się możliwość zmiany ilości zamawianego materiału w trakcje realizacji zamówienia w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia. W przypadku niezrealizowania całości zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia wskazanego powyżej. 6. Prawo opcji realizowane będzie pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego zabezpieczonych środków finansowych. 7. Prawo opcji obejmuje prawo do zwiększenia liczby ton wskazanych powyżej o maksymalnie 5000 ton. 8. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę faksem lub mailem. 9. Wykonawca musi posiadać pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia oraz posiadać wpis do rejestru o który mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach w zakresie określonym w art. 50 ust. 1 pkt 5) ppkt b) ustawy o odpadach. 10. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. 11. Wykonawca zapewnieni bezpieczeństwo i ochronę zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności w czasie realizacji przedmiotu zamówienia oraz będzie utrzymywał miejsce prowadzonych prac w stanie bezpiecznym dla osób postronnych. 12. Strony uzgadniają, że realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w oparciu o telefoniczne (potwierdzone następnie emailem lub faxem) lub pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego, przesłane Wykonawcy w sposób określony w § 3 ust. 3 oraz § 4 wzoru umowy, określające miejsce dostawy, rozładunku materiałów (dostawa na określone drogi na terenie Gminy Ryki), 13. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 15:30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1) pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1592) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia; 2) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach w zakresie określonym w art. 50 ust. 1 pkt 5) ppkt b) ustawy o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach